سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
مراسم بزرگداشت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیات همراه، در مدرسه علمیه  حضرت زینب کبری (س) هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) هرسین، گفت: شهید رئیسی، تبلوری عینی از مکتب امام(ره) ، مشیِ شهید رجایی و جلوه‌ای کامل از ویژگی‌های عِلمی و عَملی شهید بهشتی، بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرکار خانم زینب مقصودیان، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت همراه، با حضور کادر، اساتید و طلاب خواهر، شهادت مظلومانه‌ی آن عزیزان را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، نائب برحقش و عموم شیعیان و آزادگان جهان و مردم عزیز و قدرشناس ایران تسلیت عرض گفتند.

وی در ادامه بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمود؛ در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) هرسین، با بیان اینکه سید شهیدان خدمت، تبلوری عینی از مکتب امام، مشیِ شهید رجایی و جلوه‌ای کامل از ویژگی‌های علمی و عملی استادش، شهید بهشتی، بود گفت: می توان وی را به‌ حق، امتداد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی دانست، چرا که ویژگی‌های برجسته‌ی شهید سلیمانی را به کمال، در خود پرورده بود.

سخنران این جلسه بیان داشت: از صدق، اخلاص و جهادِ دائمی و خستگی ‌ناپذیر تا خطرپذیری در مسیر خدمت به مردم؛ تا پای جان، لذا او به حق، شهید جمهور و در قلوب ماندگار شد.

این استاد حوزوی خاطر نشان ساخت: ویژگی مشترک سید شهیدان خدمت و عزیزان خوش‌عاقبت، حجت الاسلام والمسلمین آل‌ هاشم، دکتر امیرعبدالهیان، جناب آقای رحمتی و دیگر همراهان، اخلاص ، مردمی‌بودن، تلاشِ بی‌وقفه ، مجاهدانه ‌زیستن، نگاه ‌بانی و دلسوزی در قبال ارزش‌های این انقلاب مقدس بود.

خانم مقصودیان بیان کرد: شما روضه حضرت علی علیه السلام رو شنیدید که در محراب عبادت به شهادت رسید، تا خداوند از آبروی او دفاع کند و به مردم بفهماند که امام(ع) تارک الصلاه نیست.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) هرسین، با بیان اینکه امروز خدا شهادت سید ابراهیم و همراهان او را در راه جهاد و خدمت به مردم رقم زد، اظهار داشت: وی صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است، بر همه چیز ترجیح داد، ما هم از او بیاموزیم که با اخلاص، بصیر و مرد میدان باشیم و دعا کنید که عاقبت بخیر شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha