یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین

حوزه/ در پیام تسلیت مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان آمده است: دلسوزی شهید جمهور نسبت به تمام مسلمانان و ملت ایران اسلامی، مشهور بوده، ولی توجه و دلسوزی آن عالم مجاهد، نسبت به کردستان و رفع تنگناهای مردم این خطه، برای مردم این دیار دردی برغم عروجش، می افزاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و دیگر همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام می خوانیم:

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَ مِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

خبر دردناک و حزن انگیز عروج شهادت گونه خادم الرضا (علیه السلام ) رئیس جمهور انقلابی ، خستگی ناپذیر، شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و وزیر امورخارجه مجاهد به تمام معنی ، آیت الله آل هاشم امام جمعه مردمی و پشتیبان دلسوز حوزه و روحانیت، موجی از غم و اندوه در دل ملت ایران سربلند و تمامی آزادی خواهان جهان بوجود آورد.

دلسوزی شهید جمهور نسبت به تمام مسلمانان و ملت ایران اسلامی، مشهور بوده، ولی توجه و دلسوزی آن عالم مجاهد، نسبت به کردستان و رفع تنگناهای مردم این خطه، برای مردم این دیار دردی برغم عروجش، می افزاید.

تاریخ گواه خواهد بود که او عمر خود را برای سربلندی ملت ایران که گره خورده با علو اسلام و اهل بیت علیهم السلام است، صرف کرد.

مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان، این مصیبت سنگین و داغ جانسوز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و جامعه روحانیت جهادی و غم دیده استان تسلیت عرض می کند و برای آن شهید سرافراز و همراهان شهیدش علو درجات از خدای متعال خواستاریم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha