یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
طواف پیکر رئیس جمهور و همراهانش در حرم حضرت معصومه(س)

پیکرهای مطهر شهدای خدمت دقایقی قبل برای طواف در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و تشییع، میهمان اهالی دیار کریمه اهل بیت (س) شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیکرهای مطهر شهدای خدمت دقایقی قبل برای طواف در مضجع نورانی و ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و وداع و تشییع، با استقبال گسترده مردم قدرشناس و انقلابی، وارد دیار کریمه اهل بیت(س) شدند.

بیشتر بخوانید:

جاری شدن دریای جمعیت در قم / قیام قمی‌ها به احترام سیدالشهدای خدمت + فیلم و عکس

پیکرهای مطهر آیت الله سیدابراهیم رئیسی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، دکتر امیرعبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و همراهان ایشان پس از طواف در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به مدرسه علمیه فیضیه منتقل و مراسم وداع با حضور طلاب و روحانیون در حال برگزاری است.

وداع مراجع عظام تقلید با سیدالشهدای خدمت

حضرات آیات نوری همدانی و سبحانی از مراجع عظام تقلید هم برای قدرشناسی از عالم مجاهد و سیدالشهدای خدمت و همراهانش در مدرسه علمیه فیضیه حضور یافتند و با قرائت فاتحه با رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت وداع کردند.

آیت الله العظمی نوری همدانی بر تابوت رئیس جمهور شهید بوسه زدند.

جمعیت عزادار بی صبرانه منتظرند

مراسم تشییع سیدالشهدای خدمت و یارانش از بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد جمکران برگزار خواهد شد و جمعیت عزادار بی صبرانه منتظرند تا با رئیس جمهورشان وداع تارخی داشته باشند و به همه بگویند قدردان خادمان مردم و انقلاب هستند.

پیکرهای مطهر رئیس جمهور محبوب و مردمی و شهدای خدمت پس از طواف و آخرین زیارت حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت(س) و وداع طلاب و روحانیون و مردم در مدرسه علمیه فیضیه، برای تشییع با شکوه و به یادماندنی مردم قم به بلوار پیامبر اعظم(ص) منتقل شدند تا مردم عزاداری که از ساعت قبل منتظر سیدالشهدای خدمت هستند بیش از این انتظار نکشند و محبوب خود را در آغوش بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha