یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب اسلامی در عراق با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور و همراهانشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سیدمجتبی حسینی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و جمعی از همراهانشان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

بار دیگر دست قصا و قدر، رکنی از ارکان مبارک جمهوری اسلامی و بازوئی توانمند و مخلص و پرتلاش را از ما ربود و در ملکوت اعلی از او استقبال نمود.

فاجعه شهادت رئیس جمهور محبوبمان جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان، وزیر محترم امور خارجه و امام جمعه محترم تبریز و سایر عزیزانی که به همراه وی شهد شهادت را نوشیدند غم سنگینی بر قلب ما وارد آورد و ثلمه عظیمی را بر پیکره نظام اسلامی ایجاد کرد ولی همان گونه که رهبر عظیم الشان فرمودند فقدان این عزیز هیچگونه خللی ایجاد نخواهد کرد.

آری همان گونه که چهل و پنج سال تجربه کرده‌ایم نظام جمهوری اسلامی عقبات سختی را به خوبی پشت سر گذاشته و روز به روز ستبرتر و مقاوم‌تر گردیده است زیرا دست قادر متعال پشتیبان این نظام مقدس می‌باشد.

این جانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله العظمی عجل الله تعالی فرجه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله و عموم ملت دلاور ایران تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان این شهیدان بالاخص مادر جناب حضرت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همسر و فرزندان ایشان از درگاه ایزد منان صبر و سلوان و اجر بی پایان مسالت می‌نمایم و جوار اهل بیت مطهر رسول الله علیهم السلام را برای این شهیدان آرزومندم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری

سید مجتبی حسینی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha