یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ارومیه

حوزه/ سراسر آذربایجان غربی امروز به احترام شهدای خدمت و شهید جمهور تعطیل رسمی بود و در همه شهرهای استان از بازرگان تا بوکان و از تکاب تا شوط همه غرق در عزا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مردم قدرشناس ارومیه به پا س خدمات خالصانه و جهادی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت همراه شهیدش امروز در اجتماع شرکت کرده و یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

ارومیه و آذربایجان غربی به احترام شهدای خدمت قیام کرد

امروز همه آمده بودند، از پیر و جوان، شیعه و سنی، از علمای مسیحی و .... خود را به موقعیت سردار سلیمانی رسانده بودند تا در سوگ شهید جمهور و هیئت همراه شهیدش اشک ماتم بریزند. و این مصیبت را به امام عصر، رهبر انقلاب و خانواده و محبین این شهدا تسلیت بگویند.

ارومیه و آذربایجان غربی به احترام شهدای خدمت قیام کرد

در این اجتماع شکوهمند، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ارومیه با نوای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در سوگ شهادت شهید جمهور و همراهانش با سوگواری و سینه‌زنی اشک ریختند و با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری، سردار شهید سلیمانی و شهید جمهور و دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ارادت خود را به شهدای خدمت ابراز داشتند.

سراسر آذربایجان غربی امروز به احترام شهدای خدمت و جمهور شهید تعطیل رسمی بود و در همه شهرهای استان از بازرگان تا بوکان و از تکاب تا شوط همه غرق در عزا بودند.

شام غریبان شهدای خدمت امشب ساعت ۲۱ در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه نیز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha