یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ مسئول حفاظت اطلاعات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تلاش در جهت برپایی مجالس و محافل شهدا، مقدمه انسان سازی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سردار سید مجید موسوی طی سخنانی در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و همچنین بزرگداشت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانش که در گلزار شهدای رشت برگزار شد با بیان این که نام و یاد شهدا در هر جا ساری و جاری می‌شود انسان را زنده و پویا می‌کند، اظهار داشت: شهدا در قهقهه مستانه شأن زنده‌تر از همیشه هستند و معنویت وجودی شأن در جامعه جاری و ساری است.

وی با بیان این که اقتدار، عزتمندی، تعالی ایمانی و معنویت جامعه امروز را مرهون فرهنگ شهادت هستیم، افزود: رمز پایداری و جاودانگی نام شهدا را می‌توان در زندگی عابدانه و ایمان محورانه شأن جست و جو کرد.

مسئول حفاظت اطلاعات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا راز و رمز عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست و تلاش در جهت برپایی این مجالس و محافل شهدا مقدمه انسان سازی در جامعه است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نگاه محبت آمیز شهدا در زندگی انسان بسیار ارزشمند و اثرگذار است و قطعاً حضور در مهمان لاله‌ها اتفاقی نیست بلکه از جانب شهدا دعوت شدیم.

موسوی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر با دست خالی و با تکیه بر روحیه ایمانی و انقلابی محقق شد، گفت: فتح خرمشهر در صورت شکل گرفت که حتی سیم خاردار هم نداشتیم و تمام جبهه کفر علیه ایران اسلامی به صف شده بودند تا این کشور و انقلاب را به زانو بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha