یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
president

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ساده زیستی و اخلاق مداری مهمترین ویژگی های شهید جمهور بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، امروز پنجشنبه در اجتماع سوگواران سیدالشهدای خدمت اظهار کرد: سقوط بالگرد باعث شد تا مصیبت سختی و دردناکی به ملت ایران از جمله مردم گلستان وارد شود.

وی ساده زیستی و اخلاق مداری را مهمترین ویژگی شهید جمهور برشمرد و اظهار کرد: ایشان از زمانی که مسؤولیت ریاست جمهوری را بر عهده گرفتند به طور مداوم مشکلات مردم را پیگیری می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در این مراسم به سخت کوشی وزیر امور خارجه هم اشاره‌ای کرد و گفت: این شهید انسان بسیار توانمندی بود و در تمام دوران خدمت فعالیت‌های چشمگیری در سطح جهان و منطقه انجام دادند.

وی یادآور شد: در استان گلستان طرح‌ها و برنامه‌های زیادی وجود داشت که برخی از آنها ۱۶ تا ۱۷ سال زمان برده بود و هنوز به بهره برداری نرسید اما در سفر نخست ریاست جمهور این گره‌ها تقریباً باز شد و در سفر دوم پیگیری شد.

نورمفیدی اظهار کرد: این رویه پیگیری نه تنها در استان گلستان بلکه در همه استان‌هایی که رئیس جمهور سفر می‌کردند ادامه داشت و ایشان بر این باور بودند که اگر مشکلی باشه نه یک بار یا دوبار بلکه سی تا چهل بار هم که شده سفر خواهند کرد تا مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش مصیبت سختی را وارد کرد حتی افرادی که به ایشان رأی نداده بودند و در جبهه دیگر سیاسی بودند با شهادتشان غمگین شدند و این داغ به این زودی فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: با از دست دادن آیت الله رئیسی چهره ملت ایران و ملت منطقه چهره‌ای اشک آلود و مات زده است و در این زمانی که هم اندوهگین هستیم باید دست به دامن قرآن شویم تا بتوانیم خود را حفظ کنیم. همان گونه که در قرآن آمده است بعد از هر سختی یک آسانی است.

وی افزود: ملتی که می‌خواهد به پیشرفت برسد باید با مشکلات و سختی‌ها دست و پنجه نرم کند چرا که این سختی‌ها، فشارها و مشکلات انسان را با تجربه می‌کند و از آن می‌توان در جهت درست استفاده کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha