دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی

حوزه/رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج ،حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد، در پی شهادت گونه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز و همراهان در سانحه سقوط هلیکوپتر، پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) خادم الرضا حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ، عالم مجاهد و خدمتگزار مخلص و خستگی ناپذیر ، رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان امام جمعه محبوب تبریز، وزیر خارجه مجاهد و انقلابی و محافظ ایثارگر و تیم پروازی در مسیر جهاد خدمت آسمانی شدند.

در دوره کوتاه ریاست جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی ،سیاست خارجی ایران اسلامی بر مبنای عزت و حکمت و مصلحت و با پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت و تعامل سازنده با دنیا عقلانیت انقلابی را محور سیاست قرار داد و موجب نقطه عطفی در سیاست خارجی شد که اوج اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را تجلی بخشید.

شوق خدمت بی منت و حضور در میان مردم سراسر ایران اسلامی موجب شد تا رهبر معظم انقلاب یکی از صفات برجسته ایشان را خستگی ناپذیری و مجاهد خدمتگزار مخلص تعریف نمایند .

شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت این عزیزان را به ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران اسلامی و سایر ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان تبریک و فقدان آنها را تسلیت می گوید .

صفدر پناهی

رئیس شورای وحدت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha