چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: امواج انسانی در تشییع و تکریم شهید جمهور ثابت کرد که رییسی یک ملت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر جم با تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین(ع) فرمود: «من أحسن إلی النّاس حسنت عواقبه» یکی از چیزهایی که انسان را عاقبت بخیر می‌کند احسان به مردم است.

وی با اشاره به دوران درخشان شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی در خدمت پایان عمرش در یک دهه اخیر گفت: دوره کوتاه تولیت او در آستان، ترسیم مسیر اداری آستان به صراط مستقیم "قداست"، چه در درون سازمان و چه در اذهان بود.

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: در دستگاه قضایی نیز بازگرداندن حرمت به‌دستگاه عدالت، شناخت کافی از پیچیدگیهای فساد، جرأت ایستادن در برابر دانه‌درشتها و قدرت علنی‌کردن این جراحی پرجراحت را می‌خواست.

امام جمعه جم ادامه داد: در دولت دو سال و ۱۰ ماه شب و روزش را به هم دوخت و دوید و دوید و دوید برای رضا و صلاح مردم که رضا صلاح خداست.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به دستاورد دو سال و ۱۰ ماه جهاد اقتصادی شهید جمهور گفت: نصاب جدید در تولید انرژی، کاهش نقدینگی، مهار شتاب تورم، عبور از رکود و بازگشت به رشد، مهار بازار ارز کاهش بیکاری و خودکفایی گندم نان برخی از موارد است.

وی با بیان اینکه منتخب ملت ایران را خدا هم انتخاب کرد خاطرنشان کرد: امواج انسانی در تشییع و تکریم شهید جمهور ثابت کرد که رییسی یک ملت بود.

وی با اشاره به درخشش در سیاست خارجی با مجاهدت سلیمانی دیپلماسی ایران؛ شهید حسین امیرعبداللهیان گفت: عضویت ایران در شانگ‌های، عضویت ایران در «بریکس» ورود ایران به عنوان بازیگری مهم به اوراسیا، ترمیم روابط با برخی کشورهای عربی و آفریقایی، دریافت بدهی قدیمی از انگلیس، شکست حصار تحریم نفت ایران، ۷ماه دفاع فعال از مردم مقتدر و مظلوم غزه، شکست هیمنه اسرائیل با «وعده صادق» هیمنه اسرائیل، گسترش روابط ایران و روسیه و توجه به همسایه‌گرایی و دیپلماسی منطقه‌ای از جمله موارد بود.

حجت الاسلام محمدی با پرداختن به شهادت شهید آل هاشم امام جمعه تبریز گفت: شهید آل هاشم امام جمعه در تراز انقلاب بود و با مردمی بودن و حضور در غم و شادی مردم در کنار مردم و زیست عارفانه و مومنانه برای همیشه امام جامعه شد.

وی بیان داشت: هر چند حادثه سخت و ناگواری بود ولی به عنایت حضرت حق وبه فضل الهی با وجود رهبری الهی نورانی و حکیم و امتی آگاه خللی به تعبیر آقا در کار نظام نمی گردد و این حرکت الهی با اقتدار ادامه می یابد.

امام جمعه جم با اشاره به سنگ تمام مردم ولایتمدار شهرستان جم در سوگواری شهدای خدمت گفت: از احساس عواطف و نمایش تعهد، قدرشناسی ولایتمداری و بصیرت مردم عزیز شهرستان و مسئولین و کارکنان دولت ایران قوی با حضور گسترده در مراسمهای گرامیداشت شهدای خدمت که در جای جای شهرستان از شب اول آن حادثه غم انگیز تاکنون برگزار و ادامه دارد و همچنین از دست اندرکاران برگزاری مراسمها خاضعانه تقدیر وتشکر می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha