دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/ آیین معنوی اعتکاف در سیراف

حوزه/ حجت الاسلام عاشوری گفت: مدیریت در تراز انقلاب علاوه بر ویژگی‌های معنوی، اخلاقی و مهارت‌های مدیریتی باید در بُعد سومی هم موفق باشد و آن خصوصیات انقلابی یک مدیر می‌باشد که شهید رئیسی میراثی گران بها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: دوری از عیب جویی، پرهیز از ستایش و تمجید همراه با چاپلوسی دیگران، خودداری از کنایه، زخم زبان، نیش زدن و ملامت دیگران و همچنین پرهیز از مجادله و گفت‌وگوهای بی خود، از پیامدهای رعایت تقوا است.

حجت الاسلام عاشوری، شهید رئیسی را عالم مجاهد، مرد خستگی ناپذیر، با اخلاص، خادم قرآن و امام، رئیس جمهور ارزشی انقلابی و جهادی خواند و گفت: مدیریت در تراز انقلاب علاوه بر ویژگی‌های معنوی، اخلاقی و مهارت‌های مدیریتی باید در بُعد سومی هم موفق باشد و آن خصوصیات انقلابی یک مدیر می‌باشد که شهید رئیسی میراثی گران بها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت.

وی تأکید کرد: هر جا یک مدیریت انقلابی، فعال و پر تحرک داشتیم، کار به زیباترین صورت ممکن پیش رفته که رئیس جمهور شهید نیز موفق شد تصویری بسیار امید بخش در جایگاه رئیس جمهوری را ارائه کند.

امام جمعه بخش سیراف، خاطرنشان کرد: انتخاب چهره شاخص و وزیر موفقی چون شهید امیر عبداللهیان توسط شهید رئیسی خود گواه بر درایت، کیاست و سیاست بی‌نقص این سید بزرگوار بوده و از وی یک شخصیت محبوب ملت، محبوب ملل و محترم الدول ساخته است.

وی یادآور شد: ۲۲ صفت برجسته نهفته در پیام تسلیت مقام عظمای ولایت دلیل روشنی بر شخصیت ماندگار شهید رئیسی و راز محبوبیت رئیس جمهور در قلوب مردم است.

وی ابراز کرد: مکتب رئیسی همچو مکتب حاج قاسم بود که غرب ستیزی، دفاع جانانه از مظلومین عالم و ولایتمداری محض از نکات برجسته این مکتب بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha