یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
گیلان

حوزه/عاشقان خمینی کبیر به منظور حضور در سالگرد ۱۴ خرداد، به صورت کاروانی و پیاده عازم مرقد مطهر امام راحل(ره) شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، بیست‌وهفتمین کاروان پیاده روی زائران مرقد مطهر امام راحل در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت با بدرقه مسئولان و مردم این استان همراه شد.

کاروان ۵۰۰ نفره پیاده استان گیلان با عنوان "یاوران حضرت مهدی(عج)، فداییان امام خامنه ای"، مسیر حدود ۴۰۰ کیلومتری رشت تا مرقد مطهر را به صورت پیاده و به مدت ۱۰ روز طی خواهند کرد تا به نمایندگی از مردم استان گیلان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور پیدا کنند.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان طی سخنانی در مراسم بدرقه کاروان پیاده زائران امام (ره) طی سخنانی با اشاره به این که استان گیلان در دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام همواره پیشگام بوده است، ابراز داشت: هم اکنون بیست و هفتمین کاروان پیاده روی استان گیلان عازم مرقد مطهر امام راحل(ره) خواهد شد تا به نیابت از مردم متدین این استان با آرمانهای آن امام بزرگوار تجدید میثاق کنند.

وی همچنین افزود: البته سالهاست که شیفتگان امام (ره) با پای پیاده در مراسم سالگرد ارتحال حضور می یابند و حرکت خود را نیز از نقطه ای آغاز می کنند که شهدای گرانقدر این استان از همین مکان در دوران دفاع مقدس عازم جبهه می شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha