دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
اراک

حوزه/مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم در اراک گفت : شهید رئیسی انسان مومن، مخلص، خدوم و خستگی‌ناپذیر بود و استقامت در تمام عرصه‌های زندگی از ویژگی‌های بارز ایشان بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی و شهدای همراهشان، مراسم بزرگداشتی امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم و استاد سطوح عالی در اراک در مدرسه علمیه تخصصی ریحانه النبی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی در ابتدا ضمن ابراز تأسف و تأثر بابت این ضایعه دردناک با بیان این نکته که در سنّت الهی، اراده‌ی انسان تعیین کننده است، گفت : این‌که اسلام انسانها را به مجاهدت دعوت می‌کند - «و جاهَدوا فی‌سبیل‌اللَّه» یا «و جاهِدوا فی‌اللَّه حقّ جهاده»؛ یعنی همه‌ی ظرفیت خود را در راه مجاهدت مصرف کنید به خاطر این است که اگر به این توصیه‌ی الهی عمل کردیم، به هدف الهی زودتر خواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: شهید رئیسی انسان مؤمن، مخلص، خدوم و خستگی‌ناپذیر بود و استقامت در تمام عرصه‌های زندگی از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم در اراک خاطرنشان کرد: خدمت و معنویت را انسان می تواند با هم داشته باشد و در آموزه های دینی نیز این طور بیان شده که خدمت و عرفان می‌توانند در کنار هم باشند و خدمات این شهید والامقام فقط در دوره ریاست جمهوری نبود، بلکه زمانی که در تولیت آستان مقدس رضوی، قوه قضاییه، دادستانی و بازرسی کل کشور بودند نیز خدمات ارزنده ای ارائه کردند.

استقامت در تمام عرصه‌های زندگی از ویژگی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha