دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
آیت الله رئیسی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان گفت: خدا ثواب خدمت بزرگ آیت‌الله رئیسی را شهادت در راه خدمت به خلق قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم ربابه حلاجی در مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌الرضا شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و یاران شهیدش که با حضور خواهران طلبه، اساتید و کارکنان در مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، با تسلیت شهادت رئیس جمهور و یاران شهیدش بیان کرد: بیشترین سعی و تلاش شهید خدمت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برطرف کردن نیازهای مردم بود و در این مسیر هم مزد تلاش‌های خود را گرفت.

وی با بیان این که عرفان و معنویت در خدمت به خلق تجلی می‌یابد، افزود: خلوت‌کنندگان با خدا، عاشق خدمت به خلق می‌شوند و خلوت با خدا و خدمت به خلق؛ یک مسیر برای رسیدن به خدا هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان خدمت شبانه‌روزی را ویژگی یاران امام زمان(عج‌الله تعالی‌فرجه‌الشریف) دانست و تصریح کرد: براساس حدیث امام صادق(علیه‌السلام)، یاران و کارگزاران بقیه‌الله‌الاعظم(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند و آیت‌الله رئیسی با چنین روحیه‌ای، شبانه‌روزی برای مردم خدمت‌ می‌کردند.

وی با بیان این که مرخصی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هم در خدمت به مردم بود، ادامه داد: وقتی مصاحبه‌گر از ایشان می‌پرسد که تا حالا به فکر تعطیلات و مرخصی بوده‌اید؟ جوابشان این است در طول سال‌های خدمت، به مرخصی نرفته‌اند.

استاد حوزه با بیان این که خدمت صادقانه و بی‌وقفه به مردم، رئیس‌جمهور را به قله شهادت رساند، خاطرنشان کرد: آقای رئیسی در طول دوران خدمت بارها مورد ناسپاسی جناح‌های مختلف قرار گرفت اما همه این حرف‌‎ها او را در این مسیر سست نکرد و همواره همت او حضور بین مردم و خدمت‌رسانی به آن‌ها بود.

وی ادامه داد: آقای رئیسی نه از مردم، نه از کار و نه از خدمت به خلق خسته نمی‌شدند و خدا هم ثواب این خدمت بزرگ را شهادت در راه خدمت به خلق در شب میلاد امام رضا(علیه‌السلام) برای او قرار داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha