دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: ادای دین به خون شهید رئیسی حضور دشمن شکن در انتخابات ۱۱ تیرماه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست، امام جمعه خورموج امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد جامع شهر خورموج، بیان کرد: حادثه شهادت مظلومانه رئیس جمهور شهید بسیار سخت و جانکاه بود اما ما در این انقلاب حوادث سخت زیاد تجربه کردیم و به فضل الهی از عهده این آزمون مهم هم ملت عزیز ایران سربلند بیرون آمده اند.

وی خدامحوری، مردمداری و خستگی ناپذیری را سه ویژگی ممتاز شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد و ابراز داشت: به تعبیر رهبر حکیم انقلاب، شهید رئیسی بعد از حیاتشان هم خدمات ارزنده‌ای به کشور کردند.

امام جمعه خورموج بیان کرد: ادای دین به خون شهید رئیسی و شهدای خدمت حضور پرشور و دشمن شکن در انتخابات تیرماه است.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: شهید رئیسی با اخلاق حسنه و مردم داری و مبارزه با ظلم و فساد، و عدالتخواهی و کار و تلاش شبانه روزی خود جایگاه ریاست جمهوری را ارتقا داد و قداست را به‌ ریاست برگرداند و تعریف جدیدی از مدیر تراز انقلابی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی از عیار بالای معنویت و اخلاق برخوردار بود گفت: پرهیز از دنیاگرایی و ساده زیستی، مردمی بودن ۴۷ سفر استانی در ۳۳ ماه ریاست جمهوری آمار بسیار خیره کننده ای است. عیار بالای انقلابی گری و مدیریت انقلابی از دیگر ویژگی ممتاز این شهید عزیز بود.جهادی و خستگی ناپذیری که رهبر عزیزمان در وصف علمدارشان فرمودند رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha