پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
ایم ڈبلیو ایم

حوزه/ توسط مجلس وحدت مسلمین پاکستان گردهمایی بزرگی به یادبود شهدای خدمت در پاکستان برگزار شد. که در آن سخرانان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان گردهمایی بزرگی به یادبود شهید سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در اسلام آباد پاکستان برگزار شد. که در آن تعداد زیادی از روحانیون و مردم شرکت کردند.
دکتر رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران، حامد عباس لفته سفیر جمهوری عراق، حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سرکنسول مجید مشکی، حجت‌الاسلام سید حسنین گردیزی رئیس مکتب علمای امامیه پاکستان، ملک اقرار علوی و اسدالله چیمه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در این گردهمایی به سخنرانی پرداختند.
حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری سناتور و رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این گردهمایی گفت: شناخت دوست و دشمن بسیار مهم است. اگر کسی دوستان و دشمنان خود را نشناسد، زمان شناس نیست. او رهبر زمان خود را نیز نخواهد شناخت. یهودیان و مسیحیان دشمن ما هستند. چگونه مظلومان غزه را قتل عام می کنند؟ فرعون، نمرود، یزید، آمریکا و اسرائیل همه این ستمگران مسخ شده اند.
وی با اشاره به شعار پوچ حقوق بشر خاطر نشان کرد: امام خمینی چهره زشت و شوم آمریکا را با عنوان بزرگترین شیطان جهان به جهانیان نشان داد. و همین ایده را مقام معظم رهبری به پیش برد. دوران سید ابراهیم رئیسی، دوران طلایی ایران بود. وی یک روز هم آرام نداشته و شبانه روز مشغول خدمت به مردم بود.
وی در ادامه تصریح کرد: نزاع حق و باطل همچنان ادامه دارد. امروز پرچم اسلام توسط مقام معظم رهبری برافراشته شده و این پرچم تا ظهور امام زمان بر افراشته خواهد ماند. رئیس جمهور ایران معتمد و مطیع رهبر بود. امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شایسته ترین فرد بود. وی با وجود فشارهای بین المللی و ترفندهای شیطانی، سیاست خارجی را بر طبق فرمایشات رهبری انجام داد. همه این شخصیت های بزرگ در حمایت از مردم مظلوم جهان و یاری مستضعفین استقامت از خود نشان دادند. اینان سرمایه گذاری میلیاردها دلاری آمریکا را در خاورمیانه به باد دادند.
دکتر رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان خطاب به حاضران گفت: از همه علما، جوانان و دست اندرکاران این مراسم به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان تشکر می کنم. خدای متعال را شاکریم که ما را از امت پیامبر اکرم قرار داد. ما مفتخریم که در مسیر درستی هستیم که امام خمینی (ره) نشان مان داده است و پیروی آن خواهیم بود. این مراسم در تجلیل از مردمانی برگزاری شده است که نه فقط مردم ایران بلکه مردم جهانیان را به خودشان جلب کرده اند.
وی در ادامه با اشاره به حمایت سیدابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان از مردم فلسطین، تصریح کرد: همه مظلومان جهان در پی شهادت شهدای خدمت اشکباران هستند. شهدا با تمام وجود، اسلام را مورد مطالعه قرار دادند و برای اعتلای انقلاب اسلامی ایران، فداکاری‌های بزرگی انجام داده اند تا مانند سایر انقلاب جهان انحرافی در آن رخ ندهد. کشورهای اسلامی که طرفدار آمریکا و اسرائیل هستند، با وجود کشتار ۴۰ هزار فلسطینی توسط رژیم صهیونسیتی، با آمریکا و اسرائیل رابطه دارند. اگر کسی بزرگترین پشتیبان و حامی مردم فلسطین بوده، ابراهیم رئیسی بود. ایشان به معنای واقعی از قربانیان غزه دفاع کرد. وی چنان به اسلام خدمت کرد که محبوب جهان شد.
حجت‌الاسلام سیدعلی محمد نقوی نیز در این مراسم اظهار داشت: شخصیت های بزرگی در این حادثه به شهادت رسیدند که مایه احیای انقلاب اسلامی بودند. کسانی که راه حق را پیش می گیرند، از هیچ چیزی نمی ترسند و مردم ایران،مردمامی هستند که سختی های زیادی را متحمل شده اند. مردم ایران با شهادت شخصیت های کلان و انقلابی، با شدت بیشتری در مقابل دشمن خواهند ایستاد. و حتی اگر همه جهان در یک طرف باشند آنان تن به تسلیم نخواهند داد.
حجت‌الاسلام سید علی حسین مدنی با اشاره به مشکلات دوران امامان در تبلیغ و ترویج اسلام گفت: امامان نیز پر تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی با مشکلات فراوانی روبرو بودند. و در اوایل انقلاب نیز رهبران و مردم ایران نیز با مشکلات کلان مواجه شدند. مسیر انقلاب پس از شهادت شهید سید ابراهیم رئیسی و یارانش نیز ادامه خواهد داشت. نهضتی که به رهبری امام خمینی به موفقیت رسیده است و با رهنمودهای مقام معظم رهبری با تمام قوا به طور منظم ادامه به خواهد یافت. این روند با شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی متوقف نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha