یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
تودیع رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند

حوزه/ مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند با حضور دبیر کل مجلس علمای هند، مؤسس حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهر جونپور و دبیر کل سازمان تنظیم المکاتب در حسینیه حضرت غفران‌مآب لکهنو برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند با حضور دبیر کل مجلس علمای هند، مؤسس حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهر جونپور و دبیر کل سازمان تنظیم المکاتب از طرف حوزه علمیه حضرت غفرانمآب (رہ) در حسینیه غفران‌مآب لکهنو برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان و کارمندان نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان برگزار شد، از تلاش و فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم مدیر حوزه علمیه حضرت غفران‌مآب (رہ) حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حیدر زیدی در سخنرانی افتتاحیه از تمامی حاضرین به ویژه حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری تشکر و از خدمات ایشان قدردانی کرد.

در ادامه مؤسس و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهر جونپور حجت الاسلام والمسلمین سید صفدر حسین زیدی ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری به اخلاق نیکو، دلسوزی نسبت به علماء و طلاب هندوستان و دیگر صفات ایشان اشاره نمود.

برگزاری مراسم تودیع رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند

دبیر کل سازمان تنظیم المکاتب حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر زیدی ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری گفت: از سال ۱۹۸۷ میلادی که در سازمان تنظیم المکاتب خدمت می‌کنم، با بسیاری از علما و فضلای غیر هندی که به هندوستان آمدند و این جا به عنوان مسؤل کار کردند آشنا شدم، اما واقعیت این است که هیچ کسی مانند حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رضا شاکری را ندیده ام که اینقدر با اخلاق باشد. دلسوز علماء و روحانیت باشد.

دبیر کل مجلس علمای هند و امام جمعه مسجد آصفی لکهنو حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی ضمن قدردانی از خدمات و اخلاق حسنه حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری گفت: مسئله این نیست که کار انجام شد یا نه، بلکه مهم این است که انسان با اخلاق خوب رفتار کند، زیرا اگر انسان با اخلاق حسنه رفتار کرد حتی اگر کار انجام نشود باز هم افراد از برخورد او خرسند می شوند. آقای شاکری برای ما نعمت بزرگی بودند. ایشان یک شخصیت با اخلاق، عالی و برای حوزات علمیه هندوستان و علماء و طلاب دلسوز بودند. قبل از ایشان افراد زیادی هندوستان تشریف آوردند و به عنوان مسئول خدماتی انجام دادند، ولی آقای شاکری جزء افراد معدودی بودند که در اخلاق و خدمت به هندوستان بی‌نظیر بودند.

برگزاری مراسم تودیع رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند

برگزاری مراسم تودیع رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha