پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
آقائے سید حسن اصل نژاد

حوزه/ مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اصل نژاد معاون محترم امور مالی نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان با حضور حجج الاسلام و المسلمین رضا شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند و سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اصل نژاد معاون محترم امور مالی نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان با حضور حجج الاسلام و المسلمین رضا شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند و سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان و کارمندان نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان برگزار شد، از تلاش و فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اصل نژاد تقدیر بعمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند با اشاره به این که اقای اصل نژاد با برنامه ریزی های دقیق نمایندگی را از سختی های و مشکلات عبور دادند، گفت: نمی توان از زحمات ارزشمند حجت الاسلام اصل نژاد آن گونه که شایسته است قدر دادنی کرد و فقط باید با زبانی قاصر از ایشان تشکر کرد، در صورتی که زحمات ایشان فرا تر از این کلمات بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در استان گلستان نیز ضمن تأکید بر این نکته که اصالت و ارزش هر انسانی به اخلاق و تقوای الهی اوست، گفت: صممیت، عطوفت و روابط دوستانه را در نمایندگی جامعة المصطفی در هند بخوبی حس کرده ام؛ این نشان از مدیریت بی نظیر حجت الاسلام و المسلمین اقای شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اصل نژاد معاون امور مالی نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha