چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ل

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از شناسایی ۵ خانواده بالای هر کدام ۲۰ شهید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانش به کسب رتبه اول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این موفقیت را مدیون همکاری حوزه های بسیج در جمع آوری و انتَشار اخبار و زحمات رسانه های شهرستان کاشان در سطح استانی و کشوری می دانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان به ظرفیت های بسیار بالای بسیج این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: همه ساله تعدادی از معاونت ها و پایگاه های بسیج این شهرستان رتبه های ملی را در زمینه های مختلف کسب می کنند.

اکبری ضمن قدردانی از رسانه های شهرستان کاشان در پوشش مطلوب جشنواره ملی «فردخت» با بیان اینکه دست اندرکاران جشنواره فردخت رویداد مهمی را طی ۴ سال گذشته در کشور قم زده است، گفت: این جشنواره می تواند الگوی خوبی در پوشش ایرانی اسلامی در کشور ایجاد نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه کشورمان نیاز شدید به احساس گفتمان و تبیین پوشش اسلامی دارد، یادآور شد: تلاش ها و همراهی های هیئت اندیشه ورز، شورای سیاست گذاری و ستاد اجرایی جشنواره «فردخت» در درگیر نمودن وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صمت، کار و رفاه اجتماعی، علوم و بهداشت و درمان در این رویداد ملی قابل تقدیر است.

سرهنگ پاسدار اکبری به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: بسیج در کنار سایر دستگاه های کشور آمادگی کامل را برای برگزاری این دوره از انتخابات با راهبردهایی که مقام معظم رهبری همیشه برای انتخابات در مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت داشتند، دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان بر لزوم حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و یادآور شد: گرچه بسیج به عنوان یک مجموعه نظامی امکان ورود به دسته بندی ها را ندارد ولی در ایجاد امنیت و جهاد تبیین به رسالت خود در حضور حداکثری مردم و بیان شاخصه های اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری و امام راحل به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

اکبری به اجرای پویش نقاشی یک شاخه گل توسط کودکان و نوجوانان به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در کاشان اشاره کرد و افزود: در پایان نقاشی های این پویش به آستان قدس رضوی در مشهدالرضا برای به نمایش گذاردن در کنار مزار شریف شهید رئیسی تقدیم خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان بر لزوم توجه ویژه رسانه ها در پوشش اخبار کنگره َملی شهدای منطقه کاشان تاکید کرد و افزود: هر هفته برنامه های متعددی را پیرامون این کنگره داریم، ضمن اینکه شامگاه چهارشنبه هفته جاری نیز اجلاسیه رزمندگان کاشان را به مناسبت یادبود سردار شهید معمار با سخنرانی سردار حاج علی فضلی در تالار شهر شهرداری کاشان داریم.

اکبری به برگزاری یادواره شهدای خانوادگی در کاشان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نگاه به این گونه یادواره ها با محوریت شهدا تربیتی است، کلیه بستگان سببی و نسبی شهدا با هم جمع می شوند و این یادواره ها را با هزینه خودشان برگزار می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از شناسایی ۵ خانواده بالای هر کدام ۲۰ شهید در این شهرستان خبر داد و افزود: یادواره ۲۱ شهید با محوریت شهید واجدی، ۳۶ شهید با محوریت شهیدان دقیقی، ۳۲ شهید با محوریت شهیدان باغمیرانی و ۱۸ شهید با محوریت شهیدان زاهدی از جمله یادواره های شهدای خانوادگی است که تا پایان سال برگزار خواهند شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • A IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    سهیم در فتح خرمشهر ای ۱۴۰۰ ساله مدعیان خدا شناس اسلامی ی سراسر عالم ،! پس چرا جواب نمیدهید!؟! نکند واقعا اعتقادی ندارید ، و الکی تظاهر به خدا شناسی میکنید!!!....... اگر دادگاهی تشکیل شود ، نوشته های من در ماهواره ها و...... موجود و ثبت و ضبط شده ........ برای همه می فرستم......... چند ماه است که این متون زیر را به بیش از دو هزار(۲۰۰۰) مکان مختلف ف مذهبی و غیر مذهبی امثال ؛ خبر گزاری ها، روزنامه ها، شبکه ها، و رادیوها می فرستم، ولی جوابی نمیاید! فقط گاهی متون را بلاک( قطع) و وصل میکنند!، ولی جوابی نمیدهند!، چرا مدعیان !؟،........ نکند واقعا اعتقادی ندارید و الکی تظاهر به خدا شناسی میکنید!!!...... اگر خدا حساب و کتابی داشته باشد، و قران را باور کنید( انفال آیه ۲۵)، آیت اله ها ( روحانیون و ...)، صف اول ل جهنم هستند بدلیل خلاف خدا گفتن و عمل کردن و...... در اینستاگرام میگذارم ، اگر اسلامی و منطقی رسیدگی نشود ، این ظلم نوشته ها ( در کشور اسلامی ی ایران ) ، که در ماهواره ها ضبط و ثبت شده ، و ایندگاه نیز انها را روایت خواهند کرد....... سوره انفال ایه ۲۵: و سوره نسا ایه ۱۴۸: فساد در جامعه ی اسلامی !، یکی از بزرگترین......... بنام خدا ‏‎ شرم و ننگ بر مسئولين ن كشور اسلامي ي إيران ن مرتبط با اينكه ، خلبان ن رزمنده نیروی هوایی دفاع مقدس سهیم در فتح خرمشهر( علی پیشدادیان )را كه ، {( دو خلافکار قاضي نما شعبه ۴۰۴ سال۲۶/۶/۱۳۷۹ در دادسرای ونک ، و شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کارکنان دولت سال۲/۶/۱۳۸۹ ( این مدت ت ۱۱ سال وکلای کلاهبردار خانوادگی فراری بودند !)، و دو کلاهبردار ر وكيل نما ( علیرضا خانی جوی آباد و محمد تقی خانی جوی آباد ) مربوط به همین دادگاه ها ، با كرفتن خانه أو که بنام همسرش بود ، با ترفند های حقوقی )}، أو را مجبور كردند كه ، حقوق زير فقر خود را ، براي أجاره دهد و نأن شب نداشته باشد ، يا بابت غذا دهد و در چادر زندكي كند ، و شرم و ننگ بر مسولین ن حامی ی این گونه خلافكاران و سکوت کنندگان( بهر نوعی که باشد ) و....... کدام به خدا نزدیکتر است !؟ مای مسلمان که هر وقت هوس کنیم گران میکنیم و....، و خلافکار بین وکیل و قاضی داریم !؟،... یا ژاپنی ی غیر مسلمان که ممکن است سالی یکبار گران کند با کمترین خلافکار در جامعه !؟،......