سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
بازدید مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از دبیرستان دوره دوم هدی

حوزه/ خانم برقعی به دانش آموزان توصیه کرد: علم قدرت و اقتدار می آورد، پس خوب و دقیق درس بخوانید، اگر می خواهید در جامعه، تأثیرگذار باشید، باید دارای فکر و اندیشه باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیده زهره برقعی و هیئت همراه در مراسم هیئت نورالهدی که از سوی دانش آموزان دبیرستان دوره دوم هدی هر هفته برگزار می‌شود، حضور یافتند.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مراسم، با بیان اینکه طبق روایات اسلامی، دختر حسنه است، تصریح کرد: دختر در دین اسلام ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، نمونه کامل تربیت یافته مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها دختری در دامان اهل بیت علیهم‌السلام و بر اساس اصول اسلام و تشیع تربیت یافت، به طوری‌که علما و مراجع به ایشان احترام می‌گذارند و نسبت به این بانوی با کرامت، ارادت ویژه دارند.

برقعی با تصریح بر اینکه اگر در مسیر فطرت خود حرکت کنید دنیا گلستان می‌شود، خاطرنشان کرد: حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به مقام شفاعت رسیدند و بزرگان و علما از حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها درخواست شفاعت می کردند.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه بیان داشت: یکی از ویژگی های حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها علم است. ویژگی دوم حضرت، عبادت است.

برقعی با بیان اینکه ما دو بال برای پرواز داریم، عنوان کرد: اگر می‌خواهید باعث افتخار کشور شوید و در تاریخ، اثرگذار باشید، باید دو بال علم و معنویت را در خود تقویت کنید.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: علم قدرت و اقتدار می آورد، پس خوب و دقیق درس بخوانید، اگر می خواهید در جامعه، تأثیرگذار باشید، باید دارای فکر و اندیشه باشید.

در این مراسم، آقای کبیری مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی، خانم حاتمی کارشناس آموزشی و پرورشی مجتمع هدی و دانش آموزان دبیرستان دوره دوم هدی حضور داشتند.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه پس از این مراسم، از بخش‌های مختلف دبیرستان از جمله کتابخانه و اتاق طرح مطالعاتی و غیره بازدید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha