یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی"امل" بحرین طی بیانیه‌ای از ملت خود خواست با برپایی تظاهرات در خیابان‌ها جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری حوزه، رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود و تنها چند روز پس از حکم دیوان دادگستری بین‌المللی درباره توقف حمله به رفح، اردوگاه آوارگان رفح را هدف قرار داد که این حمله به شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی منجر شده است.

جمعیت العمل الاسلامی "امل" بحرین جنایت رژیم صهیونیستی موقت علیه آوارگان بی گناه غزه در رفح را محکوم کرد و خواستار توقف این جنگ وحشیانه و بربری شد. این حمله چادرهای آوارگان را هدف قرار داده بود و منجر به شهادت تعداد زیادی از شهرواندان بی گناه غزه شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کشتار جدیدی بر کارنامه خونین رژیم صهیونیستی افزوده شد و این رژیم ده ها پناهنده بی گناه از جمله زنان و کودکان غزه را در سایه سکوت کامل اعراب و بین المللی هدف قرار داد.

ما در جمعیت العمل الاسلامی «امل» این جنایت شنیع علیه مردم بی گناه در رفح را محکوم می کنیم و دولت آمریکا را مسئول کامل جنایات خونینی که در فلسطین رخ داده و شرایط رو به وخامت انسانی در نوار غزه می‌دانیم .

همچنین ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که رژیم صهیونیستی غاصب فلسطین را مجبور به توقف این جنگ ویرانگر کند. ما از مردم خود در بحرین می‌خواهیم به خیابان‌ها بیایند و این جنایات دشمن صهیونیستی را محکوم کنند و به مردم خود در داخل فلسطین کمک کنند.

ما از ملت بحرین می خواهیم که در این تظاهرات با عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌های اشغالگر مخالفت کنند و خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از سرزمین پاک بحرین شوند.

ما در جمعیت العمل الاسلامی همچنین از رفتار و ثبات قدم اهالی غزه که از خانواده ما هستند حمایت می‌کنیم و پایداری آنها را مورد تشویق خود قرار می‌دهیم و پیروزی آنان را بر دشمن اشغالگرشان از خداوند منان خواستاریم .ما حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از آنان و مقاومت دلاورانه و شرافتمندانه شان تجدید می‌نماییم.

"چه بسا یک ساعت صبر که پیروزی است و در جهاد یا پیروزی وجود دارد یا شهادت..."

جمعیت العمل الاسلامی "أمل"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha