شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
آية الله السيد علي السيستاني

حوزه/ حضرت آیت الله سید علی سیستانی کشتار هولناک اسرائیل در محله الدرج در غزه را محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر آیت الله سید علی حسینی سیستانی با صدور بیانیه ای کشتار هولناک اسرائیل در محله الدرج در نوار غزه را که بر اثر هدف قرار دادن مدرسه آوارگان بیش از صد شهید و ده ها مجروح و مفقود برجای گذاشت، محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ارتش اشغالگر "اسرائیل" با هدف قرار دادن آوارگان و پناهجویان، کشتار بزرگی را در نوار غزهِ عزّتمند، مرتکب شد که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان بی گناه شد و این جنایت هولناک به سلسله جنایاتی که بیش از ده ماه است ادامه دارد، اضافه می شود.

در دوره اخیر ترورهای خائنانه با هدف قرار دادن رهبران برجسته مقاومت در برابر اشغالگری و به شهادت رساندن تعدادی از آنها منجر به نقض حاکمیت تعدادی از کشورهای منطقه و در نتیجه افزایش خطر درگیری های بزرگ شد که اگر این اتفاق می افتاد، عواقب فاجعه باری برای کشورها و مردمان این منطقه به بار می آورد.

کلمات از محکوم کردن این جنایات شنیع توسط هیولاهای انسانی که از همه ارزش‌ها و اصول والای انسانی بی بهره هستند، قاصر است و جای تأسف است که آنها از حمایت نامحدود تعدادی از کشورهای بزرگ که مانع از اعمال قوانین بین‌المللی در مورد مرتکبان جنایات علیه بشریت می‌شوند، برخوردارند.

ما بار دیگر از جهان می خواهیم که در مقابل این وحشیگری وحشتناک بایستد و از ادامه اجرای نقشه های نیروهای اشغالگر برای وارد آوردن آسیب بیشتر به مردم مظلوم فلسطین جلوگیری کند.

ما همچنین از ملت‌های اسلامی به ویژه، می‌خواهیم که برای فشار آوردن به توقف جنگ نسل‌کشی در غزه عزیز، متحد و همبسته شوند و به مردم شریف آن کمک بیشتری کنند.

دفتر آیت الله سیستانی – نجف اشرف

٥ / صفر/ ١٤٤٦هـ ق مطابق با ١٠/ اوت/ ٢٠٢٤م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha