یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
رضائی

حوزه/ معاون علمی حوزه علمیه خراسان، از زمانبندی مجدد امتحانات حوزه علمیه خراسان در بازه زمانی ۲۵ خرداد لغایت ۴ تیرماه به دلیل تداخل با زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین رضائی، معاون علمی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن اشاره به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، از زمانبندی مجدد امتحانات حوزه علمیه خراسان خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت مشارکت مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه سه استان در این جریان مهم و به جهت اهمیت این انتخابات تغییر جزئی در برنامه ایجاد شد.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان با بیان این که زمانبندی اطلاع رسانی شده به مدیران مدارس همچنان به قوت خود باقی بوده و تا ۲۵ خرداد ماه تداخلی میان امتحانات و جریان تبلیغات نیست، تصریح کرد: از ۲۵ خردادماه لغایت ۴ تیرماه به جهت تداخلی که میان زمان برگزاری امتحانات و انتخابات وجود دارد، مدارس علمیه سه استان می بایست با عنایت به واگذاری امتحانات به خود آنان و دروسی که در اختیار مدارس قرار داد، تدبیر نموده و بر اساس زمانبندی خاص خود امتحانات برنامه ریزی شده ۲۵ خرداد لغایت ۴ تیر را یا قبل و یا بعد از این تاریخ برگزار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضائی به امتحانات متمرکز که مجری برگزاری آن ستاد و مرکز مدیریت هستند اشاره و ابراز کرد: زمان اجرای آن دسته از امتحانات متمرکز که ستاد و مرکز مدیریت طرح و تصحیح سوالات را از قبل تعریف کرده و در این بازه زمانی برگزار می کند، به قوت خود باقی است اما چنانچه طلبه و استادی در این بازه زمانی می خواهد در جریان انتخابات نقش فعالی داشته باشد آن را عذر موجه می دانیم و می توانند در بازه زمانی یکم تا چهارم مردادماه به شرط ارائه گواهی از مراجع معتبر و مورد قبول در باب مشارکت فعال در جریان تبلیغات انتخابات، امتحان دهند.

وی ادامه داد: برای آن دسته از طلابی که در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعال داشتند، در زمان دوم امتحانات یعنی از یکم تا چهارم مردادماه مجددا امتحانات را برگزار خواهیم نمود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha