پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
مدیر آموزش

حوزه/ مدیر آموزش و برنامه‌ریزی معاونت علمی حوزه علمیه خراسان از برگزاری امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان ویژه برادران و خواهران، از ۱۹ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ خبر داد.

حجت‌الاسلام حیدری، مدیر آموزش معاونت علمی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با بیان اینکه آزمون کتبی تفسیر تخصصی پنجشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳ طبق زمان و مکان تعیین شده در کارت آزمون برگزار می‌شود، تصریح کرد: امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول نیز از ۱۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ویژه طلاب استان خراسان رضوی و ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای طلاب استان‌های خراسان شمالی و جنوبی طبق نوبت‌های تعیین شده در کارت آزمون برگزار خواهد شد.

وی افزود: مصاحبه شفاهی دروس خارج فقه و اصول خواهران نیز روز ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مدیر آموزش معاونت علمی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول برای برادران در مدرسه علمیه عالی نواب و برای خواهران در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد، عنوان کرد: همچنین آزمون طلاب برادر خراسان شمالی و جنوبی در مدیریت‌های استانی این دو استان می‌باشد.

وی ادامه داد: همراه‌ داشتن جزوه یا فایل درس خارج جهت امتحانات شفاهی الزامی بوده و در صورت ارائه تقریرات به‌صورت فایل، باید سیستم لازم برای ارائه آن مانند لپ‌تاپ یا تبلت همراه طلاب بوده و در صورت همراه‌داشتن فایل یا جزوه تایپی، تأییدیه استاد مربوطه جهت شرکت و حضور در امتحان شفاهی لازم است.

حجت‌الاسلام حیدری ضمن تأکید به شرکت‌کنندگان جهت به‌همراه‌داشتن کارت ورود به جلسه، ابراز کرد: همه شرکت‌کنندگان می‌بایست به‌منظور حضور در امتحان، کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha