دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
رز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه روح تقوا با تعظیم شعائرالهی به دست می آید گفت: کمک به بازسازی عتبات و حرمین شریفین یکی از مصداق های تقویت روح تقوا است، ضمن اینکه اینگونه کمک ها در دستگاه الهی گم نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، همایش عشق و محبت ارادتمندان به ساحت ائمه اطهار(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، ائمه جمعه منطقه کاشان، عتبات عالیات کشور، سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، خادمین امام رضا (ع)، خیرین، مدیران واحدهای تولیدی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با مرثیه سرایی افشاری ذاکر اهل بیت (ع)در هیئت نخل سرفره کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم اظهار داشت : خواندن صحیفه سجادیه کنار مسجدالحرام و نماز امام زمان(عج)اسباب توفیق را فراهم می کند و انسان را از بلایا حفظ می کند، لذا با توجه باید ذکر ایاک نعبد و ایاک نستعین را بگوییم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به مزایای کمک به عتبات علیات حرمین شریفین و امامزادگان اشاره کرد و افزود: براساس روایات کسی که شعائر الهی و نمادهای دین را تعظیم کند یاد خدا اسلام، دین خدا و مذهب تشیع می افتد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه روح تقوا با تعظیم شعائر الهی به دست می آید گفت :کمک به بازسازی عتبات و حرمین شریفین یکی از مصداق های تقویت روح تقوا است ، ضمن اینکه اینگونه کمک ها در دستگاه الهی گم نمی شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برگزاری جلسات عزاداری امام حسین (ع) و کمک به عتبات الهی در دستگاه الهی ثبت می شود خاطرنشان کرد: حتی زدن یک کبریت زیر دیگ غذای نذری امام حسین (ع )در اعمال افراد و دستگاه الهی ثبت می شود و گم نمی شود.

انتهای پیام./

روح تقوا با تعظیم شعائرالهی به دست می آید

روح تقوا با تعظیم شعائرالهی به دست می آید

روح تقوا با تعظیم شعائرالهی به دست می آید

روح تقوا با تعظیم شعائرالهی به دست می آید

روح تقوا با تعظیم شعائرالهی به دست می آید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha