شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: تلاش فراوان برای حل مشکلات و شکاف‌ها، ارتقا سطح اخلاق سیاسی، اخلاق‌مداری، دوری از تنش‌ها و پرهیز از دوقطبی‌های کاذب و حرکت در مسیر کشور از مشخصات دولت ایده آل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با بیان این که غفلت دشمن اصلی انسان‌ها است، اظهار داشت: امروزه در گوشه‌ای از جهان هزاران نفر کشته می‌شوند و عده از مردم به آن بی‌توجه شده‌اند و نباید در مواجه با ظلم بی‌توجه باشیم و باید همیشه پشتیبان مظلوم باشم؛ این اقدام متعلق به مکان و زمان خاصی نیست.

امام‌جمعه پلدشت افزود: اگر در برابر ظالم ساکت باشیم در واقع خود ما آن ظلم را انجام داده‌ایم و شریک در ظلم هستیم؛ کسی که ظلم می‌کند، کسی که به ظالم کمک می‌کند و کسی که سکوت می‌کند هر سه ظالم هستند و تمام مسلمانان با هم برادر و دوست هستند و هیچگاه همدیگر را تنها نمی‌گذارند و کسی که مظلوم را حمایت و یاری نکند در واقع از رحمت خداوند ناامید است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری بعد از شهادت شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید فرمودند؛ هیچ خللی در امور کشور ایجاد نمی‌شود و بسیاری از کشورها برای حضور در مراسمات تشییع شهدا حاضر شدند و این نشان از جایگاه و اقتدار کشورمان است.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: کشورمان باید در کمتر از یک ماه نسبت به فرایند انتخابات آماده شود و از دیروز ثبت‌نام داوطلبان شروع شده است و تلاش فراوان برای حل مشکلات و شکاف‌ها، ارتقا سطح اخلاق سیاسی، اخلاق‌مداری، دوری از تنش‌ها و پرهیز از دوقطبی‌های کاذب و حرکت در مسیر کشور از مشخصات دولت ایده آل است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با انتخاب بابصیرت خود مسائل و مشکلات را حل و قله‌ها را فتح می‌کنند و دولت شهید رئیسی باید سرلوحه و الگوی دولت چهاردهم باشید.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به مجلس شورای اسلامی تراز انقلاب افزود: امید است فرمایشات مقام معظم رهبری در امورات نمایندگان مجلس تجلی یابد.

وی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) و عرض تسلیت گفت: باید بیش‌ازپیش فرمایشات، منش و رفتار امام خمینی (ره) تبیین و نسل‌های جوان منتقل شود.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان اروپا و آمریکا اظهار کرد: دانشجویان اروپا و آمریکا امروزه در قسمت صحیح تاریخ ایستاده‌اند؛ ولی عده‌ای باز در حال انکار جنایات رژیم غاصب هستند و امروزه مرزهای جبهه مقاومت گسترش‌یافته در تمام دنیا گسترده شده است و خون مظلومان غزه دادگاهی سخت در قیامت و این دنیا برای ظالمان رقم می‌زند و همه شاهد آن خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha