شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/امام جمعه شهرستان سنندج گفت: انتخابات در اصل یعنی نظارت مردم بر کار حاکمیت و مسئولان، پس مردم با حضور در پای صندوق‌های رای این مهم را به مسئولان گوشزد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم و بارز انقلاب اسلامی ما انتخابات آزاد و مردمی می‌باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: انتخابات آزاد حق مسلم ملت می‌باشد و مردم با انتخاب مسئولان به ویژه رئیس جمهور نقش مهمی در آینده خویش دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخابات حق دینی و مدنی و سیاسی ملت است و خوشبختانه از ابتدای انقلاب تا به امروز شاهد برگزاری انتخابات مختلف در کشور بوده‌ایم که این را باید از افتخارات این نظام اسلامی در منطقه و جهان دانست.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: انتخابات در اصل یعنی نظارت مردم بر کار حاکمیت و مسئولان، پس مردم با حضور در پای صندوق‌های رای این مهم را به مسئولان گوشزد می‌کنند.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه حضور پرشور در انتخابات باعث خنثی شدن توطئه دشمنان و از سوی دیگر ایجاد انگیزه در رئیس جمهور منتخب خواهد شد، عنوان کرد: کسی که به عنوان رئیس جمهور توسط مردم انتخاب می‌شود باید بداند که برای خدمت انتخاب شده است نه مسند و قدرت.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های یک رئیس جمهور شایسته و انقلابی اشاره کرد و عنوان داشت: باید ملت رئیس جمهوری انتخاب کنند که دارای روحیه جهادی باشد و در راه رفع مشکلاتی همانند فقر بیکاری و همچنین تلاش برای ایجاد صنعت و اقتصاد شکوفا در کشور تلاش نماید.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: مشارکت ملت در انتخابات زمانی پرشور و حداکثری باشد خود زمینه ای برای خنثی شدن توطئه دشمنان و جنگ رسانه‌ای آنان می‌گردد.

وی در ادامه به شخصیت شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اشاره کرد و گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی انسانی بزرگ و فداکار بود و برای خدمت به هم‌میهنان جان خود را فدا نمود و بی‌شک نام و یاد این بزرگوار تا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

امام جمعه شهرستان سنندج در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و مردم غزه و رفح خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکل و مسئله جهان اسلام موضوع غزه و جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین می‌باشد بنابراین جهان اسلام باید با وحدت و انسجام خود در برابر دشمن صهیونیستی قرار بگیرد و دست ظلم را قطع نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha