یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
محسن اسلامی

حوزه/ سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، روند ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در سومین روز از ثبت نام ها، تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محسن اسلامی بعداز ظهر شنبه در جمع خبرنگارانی که در ستاد انتخابات سرگرم تهیه گزارش و خبر از سومین روز ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: سومین روز ثبت نام داوطلبان از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۳ امروز شنبه ( زمان مصاحبه) ۱۲ نفر برای ثبت نام مراجعه کردند.

وی افزود: از این تعداد سه نفر حائز شرایط ثبت نام نهایی شدند که توسط کاربران ثبت نام شدند.

به گفته اسلامی، طی سه روز گذشته ۱۲ نفر از داوطلبان ثبت نام شده اند که ۵ نفر مربوط به روز اول یعنی پنجشنبه، ۴ نفر نیز دیروز جمعه و ۳ نفر هم امروز شنبه (تا ساعت ۱۳) بوده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در خصوص مدارک تحصیلی ثبت نام شدگان نیز گفت که ۸ نفر از ۱۲ نفر ثبت نام شده تاکنون دارای مدرک دکترا هستند و ۴ نفر نیز کارشناسی ارشد دارند.

ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا روز دوشنبه ۱۴ خرداد ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه ابلاغی ستاد انتخابات کشور، روز هشتم تیرماه امسال زمان اخذ رای از مردم برای انتخاب رییس جمهوری دوره چهاردهم اعلام شده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که می بایست خرداد ماه سال آینده برگزار می شد، پس از شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران آیت الله رئیسی و جمعی از همراهانش، در هفته گذشته، براساس قانون بصورت زودهنگام برگزار می شود که زمان اخذ رای هشتم تیرماه سال جاری تعیین شده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha