چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
المصطفی

حجت الاسلام و المسلمین خالق پور قائم مقام جامعه المصطفی العالمیه و هیئت همراه با حسین الوندی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا ملاقات و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این ملاقات حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده منطقه‌ای جامعةالمصطفی و حجت الاسلام و المسلمین بناری رئیس مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی حضور داشتند.

حسین الوندی سفیر ایران در تانزانیا در ابتدای این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه، به نقش محوری و کلیدی تانزانیا در منطقه شرق افریقا با وجود بندر بسیار قوی که چندین کشور را به این واسطه به هم متصل می‌کند، اشاره کرد.

وی با بیان این که روابط تاریخی و فرهنگی ایران و تانزانیا سابقه دیرینه‌ای دارد و این باعث شده که ایرانیان زیادی از قدیم الایام به این کشور مهاجرت کنند، اظهار داشت: نقش و جایگاه جامعةالمصطفی در منطقه بسیار حائز اهمیت است؛ جامعة المصطفی می‌تواند زمینه ارتباطات با سایر مراکز علمی و دانشگاهی در تانزانیا را فراهم کند؛ در این دوره تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین خالق‌پور قائم مقام جامعةالمصطفی در ادامه این دیدار جایگاه جامعةالمصطفی و اهمیت فعالیت آن در عرصه بین الملل را تبیین و ظرفیت‌های علمی تربیتی این نهاد را بر شمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha