یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
المصطفی

مراسم گرامیداشت خادم الرضا(علیه السلام) شهید رئیسی رئیس جمهور محبوب مردم ایران و همراهانش از طرف ستاد سالگرد شهید استاد عبدالعلی مزاری، مجامع علما، تشکل‌ها و انجمن‌های علمی و فرهنگی طلاب و دانشجویان و مهاجرین افغانستانی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مراسم با حضور علما، فرهیختگان، اساتید، رؤسا و اعضای مجامع علما، تشکل‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی طلاب و دانشجویان و اقشار مختلف مهاجرین، آیت الله فاضلی بهسودی، شهامت رئیس مشاوران منطقه ای طلاب المصطفی و دیگر مسئولین جامعه المصطفی العالمیه و ... برگزار شد.

این برنامه با تلاوت کلام وحی آغاز، قرائت پیام‌های علما و رهبران سیاسی، مداحی آقای عبداللهی و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین فیاض ارزگانی، پایان یافت.

سخنران ضمن بیان پیوند عمیق میان دو ملت بزرگ ایران و افغانستان از ویژگی‌های انسانی و ارزشی ریاست جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و دلسوزی، جامع اندیشی، ارزش مداری، عدالت محوری، حمایت از مظلومین و استکبارستیزی را از خصوصیات شهید رئیسی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک چنین اوصافی، شهید رئیسی را شخصیتی جهانی و محبوب کرد و در شهادتش مردم جهان و امت اسلامی با مردم ایران اسلامی ابراز همدردی کردند و حقیقتا برگزاری چنین مراسم هایی از سوی امت اسلامی در جای جای جهان گواهی بر این مدعاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha