سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در لرستان بر نقش روابط عمومی‌ها در حوزه جهاد تبیین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد عصر یکشنبه در ششمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به لزوم تبیین اقدامات دولت به افکار عمومی گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید بستری فراهم شود که علاوه بر ۱۸ پایگاه نماز جمعه در سطح استان در مکان‌های عمومی سطح شهرهای استان، پارک‌ها ، مساجد و محافل مختلف مدیران استان در اجتماعات مردمی حضور داشته باشند.

وی یکی از توصیه‌های امام خمینی (ره) را که از آن به عنوان یکی از اصول انقلاب نیز یاد می‌کنند حضور پررنگ افراد در نمازهای جماعت مساجد و نماز جمعه عنوان کرد و افزود: ایشان می‌فرمایند نماز جمعه از عنایات حق تعالی برای جمهوری اسلامی است و بر این اساس نیز حضور مدیران در نمازهای جمعه و گفتگو با مردم در رفع ابهام از مسائل و مشکلات آنان اثرگذار خواهد بود.

امام جمعه خرم آباد بر اطلاع‌رسانی حضور مدیران در مراسم‌های مختلف عمومی به منظور ارتباط بیشتر با مردم از طریق رسانه‌های جمعی تاکید کرد و افزود: در این زمینه باید فضای اطلاع‌رسانی خوبی فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اهمیت و اثرگذاری روابط عمومی‌ها در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به جامعه و جهاد تبیین افزود: روابط عمومی‌ها از اهمیت ویژه‌ای در اقناع افکار عمومی برخوردار هستند.

وی گفت: اگر بخش‌های مختلف دولت به درستی عمل کنند اما اطلاع‌رسانی درست و بهنگام از اقدامات و عملکرد خود به جامعه نداشته باشند، در حقیقت در جلب نظر و رضایت مردم دستاوردی صورت نگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha