شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
غا

حوزه / مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ه) و شهدای پانزده خرداد ۱۳۴۲ با سخنرانی امام جمعه آران و بیدگل مرثیه سرایی عباس مقنی مشکانی ذاکر اهل بیت (ع) با حضور روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجدجامع امام حسین (ع) یزدل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ه) و شهدای پانزده خرداد ۱۳۴۲ با سخنرانی امام جمعه آران و بیدگل مرثیه سرایی عباس مقنی مشکانی ذاکر اهل بیت (ع) با حضور روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) جامع یزدل برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در این مراسم ضمن تشریح ابعاد شخصیتی امام برحضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات حیات و جریان تازه ای را به قول مقام معظم رهبری رقم بزنند که مکمل کارهای سابق باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه شهید رئیس باشد گفت: اگرخدای ناکرده با راهنمایی های بیگانگان افراد منحرفی که منافع شخصی و زودگذر است درنظر دارند انتخاب کنیم دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.

امام جمعه آران وبیدگل به نقش رهبری در جلوگیری از تزلزل در جامعه اشاره کرد و افزود: دشمنان خودشان میگویند هرموقع خواستیم عملیاتی را انجام دهیم با یک سخنرانی رهبری جمهوری اسلامی ایران تمام برنامه و نقشه هایمان از بین می رود.

حجت الاسلام سلیمانی مدیریت الهی و پیامبرگونه رهبری را موجی خنثی شدن تمام توطئه های دشمنان دانست و افزود: بامدیریت خامنه ای عراق از دست استکبار جهانی گرفته شود و تحویل نیرو های مقاومت گردید.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه با مدیریت رهبری سوریه از دست امریکا و داعش نجات پیدا کرد افزود: نفوذ امریکا در حال حاضر در حد دزدیدن نفت سوریه است که باعث آبروریزی اش در جهان شده است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه دنیا به نجات بخشی رهبر ی ایران پی برده است گفت : امام راحل هرآنچه که فرمود باید بشود شد چرا که باید امام راحل ظالمانه نیست بلکه باید الهی است.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه امامین انقلاب فرمودند اسرائیل باید از بین برود اما سران امریکا گفتند باید بماند گفت : طی ۴۵ سال گذشته هیچکدام از باید های امریکا تحقق پیدا نکرده است در حالی که اسرائیل در حال از بین رفتن می باشد.

انتهای پیام./

مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای پانزده خرداد در مسجد جامع یزدل برگزارشد

مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای پانزده خرداد در مسجد جامع یزدل برگزارشد

مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای پانزده خرداد در مسجد جامع یزدل برگزارشد

مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای پانزده خرداد در مسجد جامع یزدل برگزارشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha