دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام خمینی (ره)

حوزه/ در پیام امام جمعه شهرستان قروه آمده است: امام خمینی (ره) هویت و عزت و استقلال را برای ایرانیان و راه و رسم استکبارستیزی را برای جهانیان به ارمغان آورد و روحی تازه در کالبد مستضعفان جهان و دنیای اسلام دمید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی؛ امام جمعه شهرستان قروه امروز با صدور پیامی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ ملت ایران علیه نظام ستم شاهی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور رویدادهای تلخ و حَزین در تاریخ ایران اسلامی است؛ با وجود اینکه ۴ دهه از رحلت جانسوز امام عظیم‌الشان در ۱۴ خردادماه ۶۸ می‌گذرد ولی داغ این فراق هنوز در دل‌های مردم مسلمان، عدالت‌خواه و ظلم‌ستیز تازه است. مردم ایران و مستضعفان جهان در چهارده خرداد سال ۶۸ با پیشوایی وداع کردند که هویت و عزت و استقلال را برای ایرانیان و راه و رسم استکبارستیزی را برای جهانیان به ارمغان آورد و روحی تازه در کالبد مستضعفان جهان و دنیای اسلام دمید.

پانزدهمین روز از خرداد ماه نیز نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است. بی شک نام این روز نیز پیوند خورده است با نام آن بزرگ مرد عرصه عزت، علم، پارسایی و شجاعت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران.

امام خمینی (ره) یگانه فرزانه تاریخ، مجاهدی نمونه و بی‌مانند بود که در برابر ظلم بپاخاست و تا استقرار جمهوری اسلامی حرکت عظیم انقلابی مردم را هدایت کرد.

اینجانب سالگرد بزرگداشت رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم شهید پرور شهرستان قروه تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای ادامه‌ این حرکت بزرگ و اتصال آن به قیام موعود آل محمد (ص) به دست رهبر معظم انقلاب استعانت می‌جوییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha