جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
محفل اُنس با قرآن، به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در آستان مقدس امامزاده مهدی (ع)، شهرستان هرسین

حوزه/ محفل اُنس با قرآن، به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در آستان مقدس امامزاده مهدی (ع)، شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از در کرمانشاه، محفل اُنس با قرآن، شامگاه دوشنبه، به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، شهدای قیام ۱۵ خرداد، و گرامیداشت « شهدای خدمت »، در آستان مقدس امامزاده مهدی (ع)، شهرستان هرسین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن رضایی، امام جمعه شهرستان هرسین، با بیان اینکه سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و تقارن آن با ایام شهادت رئیس جمهور شهید و سایر « شهدای عزیز خدمت »، خود دارای پیامی به تمام دنیا بود، گفت: مردم قدر خادمان خود را می دانند و اینگونه در عزایشان سنگ تمام می گذارند.

امام جمعه هرسین با اشاره به اینکه حضور مردم در تشییع پیکر مطهر « شهدای خدمت »، پیامی صریح و روشن به معاندین کوردل و بدخواهان جمهوری اسلامی بود، گفت: برای همیشه تاریخ با حضور مردم با بصیرت، راه نورانی امام خمینی(ره) ادامه دارد و اعتلای کشور و خدمت به محرومین و آرزوی خاتمه عمر به شهادت نصب العین، مسئولان خدوم و صدیق نظام اسلامی است.

گفتنی است: شرکت کنندگان در آغاز این مراسم، برای شادی ارواح مطهر حضرت امام(ره)، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و « شهدای خدمت » ، به تلاوت قرآن پرداختند.

محفل اُنس با قرآن کریم در هرسین برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha