چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
افکار خمینی کانفرنس

حوزه/ به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر سید روح الله خمینی (ره)، کنفرانسی با عنوان «افکار خمینی (ره)»در مسجد جامع اسکردو برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت انجمن امامیه بلتستان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر امام خمینی (ره)، کنفرانسی با عنوان «افکار خمینی (ره)» در مسجد جامع سکردو پاکستان برگزار شد. که در آن تعداد زیادی از مردم از سراسر شهر سکردو شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن جعفری امام جمعه سکردو، حجت الاسلام و المسلمین سید باقر حسینی رئیس انجمن امامیه بلتستان و حجج الاسلام جواد حافظی و زاهد زاهدی در این کنفرانس شرکت و به سخنرانی پرداختند.

سخنرانان سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی را به علاقه مندان، عاشقان و جهان اسلام تسلیت گفتند

آنان با قدردانی از مواضع صریح انقلاب اسلامی در قبال فلسطین خاطر نشان کردند: به خاطر اقدامات به موقع انقلاب اسلامی، مسئله فلسطین برای جهانیان روشن و جنایات رژیم صهیونیستی برملا شده است.

آنان در ادامه تصریح کردند: پیش بینی های رهبر کبیر سید روح الله موسوی خمینی (ره) در مورد اسرائیل غاصب درست ثابت شده است و به زودی اسرائیل نابود خواهد شد.

سخنرانان در پایان اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی را به فال نیک برای امت اسلامی گرفتند و برای پیشرفت بیشتر انقلاب اسلامی دعا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha