دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
علامه حلی

حوزه/ طی آئینی با حضور حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها از برگزیدگان هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد.

حجت الاسلام میرعلائی راد دبیر هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان در بهار ۱۴۰۲ آغاز و مهلت ارسال آثار این دوره تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ بود.

وی افزود: فرآیند ارزیابی آثار این جشنواره در مدارس علمیه از ابتدای سال تحصیلی آغاز و تا بهمن ماه ادامه داشت و بعد از ارزیابی مدارس، فرآیند ارزیابی مرحله استانی این جشنواره از اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و در اردیبهشت به پایان رسیده و نفرات برگزیده مشخص شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، ابراز کرد: در این جشنواره از حدود ۵۰۰ اثر ارسالی، بیش از صد اثر به مرحله استانی راه یافته و در مجموع در مرحله مدرسه ای بیش از هزار ارزیابی (اجمالی، تفصیلی شماره یک و تفصیلی شماره دو) و در مرحله استانی بیش از ۲۰۰ ارزیابی انجام شد که در نوع خود کم سابقه بود.

وی یادآور شد: در پایان این ارزیابی‌ها ۳۵ نفر به عنوان نفرات برگزیده از میان طلاب مقاطع سطح ۱ تا ۴ و همچنین بخش ویژه اساتید انتخاب شدند که از میان، دو اثر مربوط به خواهران و ۳۳ اثر مربوط به برادران بود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، خاطرنشان کرد: آثار برگزیده شامل مقاله، تحقیق پایانی و کتاب بوده که طی آئین اختتامیه جشنواره با حضور حجت الاسلام فرخ فال قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر از آنان تقدیر به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان دوره جدید(دوره نهم) جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان از اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و طلاب و اساتید علاقه مند تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را در قالب مقاله، پایان نامه سطح ۳، تحقیق پایانی و کتاب ثبت نمایند.

حجت الاسلام میرعلائی راد ابراز کرد: در نهمین مرحله جشنواره علامه حلی(ره)، حوزه علمیه خوزستان هیچ گونه محدودیت سنی برای اساتید شرکت کننده وجود ندارد و صرفا محدودیت سن ۳۵ سال برای طلاب لحاظ شده است. از این رو از کلیه طلاب و اساتید حوزه علمیه خوزستان دعوت می گردد تا در این جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در فراخوان نهمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان می‌توانند از طریق سامانه نجاح یا مراجعه به آدرس زیر اقدام نمایند: http://ssmp.ismc.ir/ دبیر جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان در پایان از زحمات کادر پژوهشی مدارس علمیه تقدیر و تشکر کرد.

علاقه مندان می توانند نام آثار برگزیده و اسامی نفرات برتر هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان را از اینجا ملاحظه نمایند.

اسامی برگزیدگان هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha