پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
2

حوزه/ دوره آموزشی ویژه تربیت کنشگران مسجدی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، دوره یک روزه توانمندسازی ویژه کنشگران مسجدی با رویکرد جهاد تبیین و با حضور کنشگران مسجدی و امامان محلات هدف استان، روحانیون شاخص محلات و مساجد استان ایلام در قالب رویداد شهید سجاد شهرکی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان در این مراسم با اشاره به تأکیدات بیش از پیش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهتمام نسبت به جهاد تبیین ابراز داشت: ما در این راستا باید از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی و طلاب و مبلغین نهایت استفاده را ببریم تا منویات حضرت آقا را محقق نماییم.

وی افزود: رسالت ما باید این باشد که در راستا عمل به این فریضه از ظرفیت مساجد به خوبی بهره برداریم کنیم چرا که مسجد دارای کارکردهای چندگانه و مبارکی است که از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و باید بیش از پیش به آن توجه نماییم.

وی در ادامه صحبت های خود به اهمیت و تاثیر سازمان تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه در مساجد اشاره کرد و گفت:تمام مراسم مذهبی و ادعیه و اذکاری که در مساجد برگزار می‌شود سدی شده که وضعیت ما مثل کشورهای دیگر نشود، حتی با وجود هنجار شکنی ها و بدحجابی‌هایی که در جامعه شاهد هستیم اما در مساجد ما هنوز همه چیز پا برجاست و نباید از این ظرفیت عظیم غافل شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha