دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
طه محمدی

حوزه / رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت آیت الله طه‌محمدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت آیت الله طه‌محمدی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

قال الله الحکیم : من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم ماینتظرومابدلواتبدیلا

قال رسول الله (صل الله علیه واله وسلم) : اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

در مکه معظمه خبر تأثرآور ارتحال آیت الله طه‌محمدی فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را دریافتیم.

حضرت آیت الله طه‌محمدی رضوان الله علیه، عالمی فرهیخته، فقیهی ارزشمند و شخصیتی خدمتگذار در حوزه و جامعه بود که بارحلتش ما و جمله شاگردان خویش را مبتلا به فراق و غم نمود و اینک آسمانی گشت.

امام جمعه و نمایندگی سابق ولی فقیه در استان همدان، نماینده خبرگان رهبری از سوی مردم انقلابی استان در دوره قبل و مدرس توانمند حوزه علمیه قم و همدان، امروز از میان ما رخت بربست و دارفانی را وداع گفت.

تبلیغ در شهرها، دانشگاه‌ها و تدریس علوم نقلی و عقلی و همچنین حضور در جبهه‌ها و رفاقت فراوان با شهدا خاصه سردار شهید همدانی و اقامه‌گر یادمان شهیدان بخشی از فعالیت‌های آن مرد اخلاق بود.

وی از جمله پرورش یافتگان مکتب علمی و فقهی و فلسفی و اخلاقی حضرات آیات نوری همدانی، میرزا هاشم آملی، حسن حسن زاده آملی، سید محمد رضا گلپایگانی، جوادی آملی، سعادت پرور، سلطانی بروجردی و شهید مفتح بود که با مردم داری و حُسن سابقه و عشق و علاقمندی به امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی عمری را در خدمت به مردم سپری نمود.

علم، عمل و اخلاص را می‌توان از برجستگی‌های کارنامه این عنصر بی‌نظیر و مخلص دانست.

این ضایعه مولمه را به پیشگاه امام زمان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و نیز به محضر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، حوزه‌های علمیه کشور خصوصا قم و همدان طلاب و فضلای آن دیار عالم خیز و مردم متدین استان همدان و شاگردان و ارادتمندان ایشان بالاخص خانواده مکرمشان و فرزندان گرامیشان به ویژه به حجت الاسلام والمسلمین حسن طه محمدی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
سید جلال رضوی مهر

مکه معظمه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha