چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1162842
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
تصاویری از آیت الله طه‌محمدی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان در پیامی درگذشت آیت الله طه‌محمدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در پیامی درگذشت آیت الله طه‌محمدی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الصادق علیه السلام: اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

ارتحال عالم مجاهد مرحوم آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی که عمر با برکت خویش را در مسیر علم و دانش، تبلیغ معارف اهل بیت(ع) و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی صرف نمود، موجب تاسف و تاثر گردید.

آن اندیشمند گرانمایه که از خرمن دانش بزرگانی چون آیت الله العظمی میرزا هاشم آملی، علامه حسن زاده و علامه جوادی آملی بهره‌های فراوانی برده بود، سال‌های متمادی در سنگر خطابه و خطبه به ارشاد مردم ولایتمدار فامنین و همدان و سایر نقاط کشور پرداخت و شاگردان زیادی در حوزه‌های علمیه از دانش فلسفه، فقه و تفسیر ایشان بهره‌مند شدند.

دلدادگی به آرمان‌های انقلاب و دفاع از خط نورانی ولایت فقیه، نمایندگی مردم استان در خبرگان رهبری، توجه ویژه به خانواده‌های شهداء و دستگیری از مستمندان جامعه از ایشان عالمی جامع الاطراف ساخته بود.

اینجانب این ضایعه مولمه را خدمت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، امام امت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان همدان و شاگردان و ارادتمندان و بالاخص به خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر و اجر مسئلت دارم.

سید مصطفی موسوی اصفهانی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha