دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
خوزستان

حوزه/ به مناسبت درگذشت آیت الله طه محمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت ارتحال عالم ربانی، آیت الله طه محمدی (رحمه الله علیه) نماینده سابق ولی‌فقیه در استان‌ همدان، حجت الاسلام والمسلمین طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

ضایعه عظیم فقدان و رحلت عالم وارسته و پرهیزگار، استاد اخلاق و پشتیبان همیشه ولایت آیت الله طه محمدی (ره) موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

این عارف بصیر و سالک خبیر، عمر پربرکت خود را در تبلیغ و ترویج علوم و معارف اسلامی و فرهنگ غنی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و نیز تعمیق سجایای اخلاقی و معنوی بویژه در میان جوانان و حوزه‌های علمیه سپری و سالیان متمادی در راه تعالی ارزش‌های دینی، اخلاقی و ولایی در جامعه اسلامی طی نمود.

فقدان این عالم حکیم و روشن ضمیر که ثلمه ای بزرگ برای جهان اسلام است را به محضر حضرت بقیه الله اعظم (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم ملت شریف ایران اسلامی و بیت مکرم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان و سوگواران ارجمند صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

محمدمهدی طاهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha