یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
طه محمدی

حوزه / در پی در گذشت آیت الله طه‌محمدی جمعی از مسئولان حوزوی و مدارس علمیه استان، در پیام‌هایی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، در پی در گذشت آیت الله طه‌محمدی جمعی از مسئولان حوزوی و مدارس علمیه استان، در پیام‌هایی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

پیام مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) همدان

انا لله وانا الیه راجعون

با نهایت تأسف وتأثر ارتحال عالم جلیل القدر، خادم گرانقدر قرآن و عترت استاد حوزه علمیه، امام جمعه و نماینده سابق خبرگان رهبری حضرت آیت الله طه محمدی(ره) را به محضر امام عصر(عج)، رهبر عظیم الشأن انقلاب، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان همدان و خانواده مکرمشان تسلیت عرض می‌نماییم.

سال‌ها فعالیت در عرصه تدریس و تربیت طلاب و مجاهدت در عرصه تبلیغ در اقصی نقاط کشور و استان همدان فراموش ناشدنی و جزء اعمال صالحه آن فقید سعید خواهد بود.

حشرشان با آل الله و جایگاهشان رضوان الله باد.

مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) همدان

پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان

خبر درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده سابق ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری دراستان همدان، موجب تاثر خاطر گردید.

این عالم اخلاق مدار، مردم دار و اندیشمند، سال‌ها در نظام اسلامی منشأ خیر بود و با سلوک مردمی و انقلابی خود در زمره یاران با وفای اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت به شمار می‌آمد.

اینجانب این ضایعه را محضر نورانی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه، مردم شریف استان همدان به ویژه مردم شهید پرور شهرستان فامنین، شاگردان، ارادتمندان و خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر و نشر با اولیای الهی را خواستارم.

مهدی ارتقایی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان

پیام مجمع طلاب و روحانیون لاله‌جین

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان همدان، نماینده پیشین مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه سابق همدان را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و عموم مؤمنان داغدار به‌ویژه به بازماندگان محترم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و رحمت و مغفرت الهی و علوّدرجات برای آن مرحوم مسئلت می‌نماییم.

آن عالم خدوم و خدمتگزار سال‌ها امامت جمعه شهر همدان و پیش‌تر شهرستان فامنین را برعهده داشتند و همگان از خدمات ارزشمند ایشان بهره‌مند بودند.

مجمع طلاب و روحانیون لاله‌جین

پیام امام‌ جمعه شهرستان ملایر

بسم الله الرحمن الرحیم

«اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ»

رحلت جانسوز عالم ربانی، مبارز و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله حاج شیخ غیاث الدین طه محمدی «ره» موجب تأثر گردید.

این یار دیرین انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» عمر با برکت خویش را در نشر و ترویج معارف دین و اهل بیت «ع» و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی، تربیت طلاب و روحانیون فاضل و خدمت به مردم که ولی نعمتان حقیقی این انقلاب هستند، گذراند.

عالم متقی و پرهیزکاری که به‌عنوان امین انقلاب و رهبری، کارنامه درخشان و ماندگاری از مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی، تا مسئولیت‌های گوناگون، از جمله نماینده معزز ولی فقیه در استان همدان، نماینده مجلس خبرگان رهبری، امامت جمعه شهرهمدان، از خود به یادگار گذاشته است که حکایت از نقش موثر این عالم جلیل القدر در دوران حیات جمهوری اسلامی دارد.

اینجانب ضایعه رحلت این عالم‌ربانی و روحانی خدوم را به محضر حضرت ولیعصر «عج» رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و روحانیت معزز و شاگردان و بیت مکرم و سوگوار ایشان، تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن عالم فقید و وارسته علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

محمدعلی ارزنده
امام جمعه شهرستان ملایر
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ برابر با ۱ ذی الحجه

پیام امام جمعه و فرماندار شهرستان فامنین

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا ماتَ العالِمُ ثُلِمَ فِی الإسلامِ ثُلمَةٌ لایَسُدُّها شَیءٌ إلی یَومِ القِیامَةِ

خبر ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و فامنین و نماینده سابق مردم شریف استان همدان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

اینجانبان فقدان این عالم متعهد را که عمر با برکت خود را در راه نشر معارف اسلامی و خدمت به مردم صرف نمودند، محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، علما و حوزه‌های علمیه، خانواده محترم ایشان و مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان فامنین تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رحمت واسعه‌ برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم و شاگردان آن استاد اخلاق مسألت می‌نماییم.

علی غفاری
امام جمعه شهرستان فامنین

سید روح الله حسینی
فرماندار شهرستان فامنین

پیام مدرسه سطح عالی امام حسن مجتبی(ع) ملایر

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ارتحال حضرت آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده سابق خبرگان رهبری و همچنین نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه موجب تالم ارادتمندان و شاگردان و تمام کسانیکه از ایشان شناختی داشتند گردید.

زندگی سراسر با برکت ایشان در راستای خدمت به فرهنگ اهل بیت(ع) و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی و دستگیری از اقشار جامعه اسلامی گذشت و روحیه خستگی ناپذیری ایشان باعث شد ضمن تربیت شاگردانی برای دفاع از اسلام در هیچ شرایط از صحنه اجتماعی کنار نکشد و تا آخرین توان در صدد خدمت به اسلام و مسلمین باشند.

مدرسه عالی امام حسن مجتبی(ع) ملایر ضمن عرض تسلیت فقدان این فقیه و فیلسوف مجاهد به پیشگاه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و خانواده محترم آن عالم مجاهد، از خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیاء الهی را برای ایشان مسألت می‌نماید.

مدرسه عالی امام حسن مجتبی علیه السلام ملایر

پیام سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

انا لله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (صل آلله علیه) : اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

با خبر شدیم حضرت آیت‌الله طه محمدی، نماینده پیشین استان در مجلس خبرگان و امام جمعه سابق همدان دار فانی را وداع گفتند.

این ضایعه اسفناک را خدمت مقام معظم رهبری، مردم فهیم استان همدان و بیت معظم و مکرم وی تسلیت عرض نموده و برای ایشان غفران و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha