دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
خوزستان

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، معاون پژوهش و مسئول دفتر این مدیریت و دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، معاون پژوهش، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه و رئیس گروه معارف این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان به امضاء دو طرف رسید.

حجت الاسلام والمسلمین طاهر ضمن تشکر از همراهی و همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، گزارشی از فعالیت‌های بانوان طلبه استان ارائه کرد.

در ادامه مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به برگزاری همایش ملی ملزومات، سازوکارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان با مجوز ISC، اظهار داشت: تاکنون ۴۷ نشست علمی، ۹ کرسی آزاداندیشی، ۳ کرسی علمی ترویجی و ۲۳ کارگاه مقاله نویسی ذیل این همایش و همچنین ۷۰ اثر تا به الان به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

لازم به ذکر است، همکاری در راهنمایی و مشاور پایان نامه های تحصیلی و حمایت از آنها، برگزاری دوره ها و کارگاه های کوتاه مدت حسب توافق، برگزاری جلسات هم اندیشی بین کارشناسان دو نهاد جهت هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات و بهره گیری از ظرفیت مبلغان حوزه علمیه در مناسبت های مختلف در دانشگاه از جمله مفاد تفاهمنامه همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha