شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
امامین انقلاب

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: هم اکنون مشاهده می‌کنیم که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و در این میان مردم دنیا همان شعارهایی را می‌دهند که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در طول سالیان سال بر آن تأکید داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سخنرانی سالانه رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: همه ساله چهاردهم خرداد مصادف با رحلت ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یک فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌ها و اهداف رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: نکته مهم در این روز استفاده از بیانات مهم رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی است و این سخنرانی ازاین‌جهت مهم است که طبق معمول رهبری معظم در چنین روزی نکاتی مهم در خصوص آینده کشور و جریان‌هایی که در داخل و خارج از کشور در حال اتفاق است را بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی به سخنرانی اخیر ایشان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سخنرانی به سه مسئله مهم اشاره کردند، نخست مسئله فلسطین و عملیات طوفان الاقصی، دوم دررابطه‌با مسئله شهادت رئیس‌جمهور محترم شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان بزرگوارشان و نکته سوم دررابطه‌با انتخابات سخنان مهمی را ایراد کردند.

وی افزود: در رابطه‌ با مسئله فلسطین مقام معظم رهبری فرمودند امروز ما داریم پیش‌بینی‌ها و بصیرت حضرت امام (ره) در بیش از پنجاه سال گذشته را می‌بینیم.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: در خصوص فلسطین رهبر انقلاب در سال‌های گذشته بارها تأکید می‌کردند که فلسطین مسئله اصلی مسلمانان است؛ اما کشورهای اسلامی چندان روی این موضوع تأکید نمی‌کردند.

وی افزود: هم اکنون مشاهده می‌کنیم که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و در این میان مردم دنیا همان شعارهایی را می‌دهند که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در طول سالیان سال بر آن تأکید داشتند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند صهیونیسم امروز در دالان نابودی قرار گرفته و این نکته بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: امروز هم در داخل و هم در خارج حامیان رژیم صهیونیستی نسبت به جریان رژیم غاصب در حال تجدیدنظر هستند و علاوه‌ بر آن کشورها دنبال به‌ رسمیت‌شناختن فلسطین هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید رئیسی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری هم حیات و هم شهادت ایشان برای کشور دارای آثار و برکات زیادی بود.

وی تصریح کرد: موضوع مهم بعدی که ایشان در سخنرانی خودشان بر روی آن تأکید داشتند بحث انتخابات بود که باید باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: رئیس‌جمهور بعدی باید راه و روش شهید رئیسی را ادامه دهد و خستگی‌ناپذیر در خدمت مردم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha