شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
مخبر

حوزه/ سرپرست ریاست جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت شجاع، همسر شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی را به خانواده و همه بستگان آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‌‏ها و حماسه‌آفرینی‏‌های شهید صیاد شیرازی ایفا نمود و پس از شهادت ایشان هم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌های شهیدان کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه‏ خانم عفت شجاع، همسر شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی موجب تأثر خاطر شد.

این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‏‌ها و حماسه‌آفرینی‏‌های شهید صیاد شیرازی ایفا نمود و پس از شهادت ایشان هم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌های شهیدان کرد.

اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم و همه بستگان آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با حضرت زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت ‌دارم.

محمد مخبر

سرپرست ریاست جمهوری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha