شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
قاضی زاده هاشمی

حوزه/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه خانم عفت شجاع» همسر شهید «امیر سپهبد علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه خانم عفت شجاع» همسر شهید «امیر سپهبد علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر صیاد شیرازی

سلام علیکم

درگذشت بانوی مومنه و ماجده «حاجیه خانم عفت شجاع» همسر شهید گرانقدر «امیر سپهبد علی صیاد شیرازی» موجب تأثر و تألم فراوان گردید، این مصیبت را خدمت شما خانواده معزز شهید تسلیت عرض می‌نمایم.

آن بانوی والامقام در مسیر پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های الهی، اسلامی و انقلابی حُسن همسری و همسفری را به حق ادا نمودند و سعادت باقی را بر تعلقات و عافیت اندیشی دنیای فانی ارجح داشتند، به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

پروردگار متعال به شما و دیگر سوگواران شکیبایی و صبر جزیل عنایت فرماید و روح آن مرحومه مومنه را در فردوس برین به آسودگی و آرامش برساند، امید که به فضل الهی در جوار همسر شهید معززشان مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha