پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
خلیل ابادی جانشین پدافند هوایی

حوزه/ خلیل آبادی گفت: وحدت بین مسلمانان در کشور یکی از مهم‌ترین ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی امروز شنبه ۱۹ خردادماه ،ضمن حضور در هنگ آموزشی این منطقه، با بیان اینکه پیشرفت و اقتدار کشور نشأت گرفته از وحدت و امنیت است که باید حفظ و تقویت شود، اظهار کرد: پیشرفت و بالندگی یک کشور و رشد آن در همه عرصه‌ ها، در سایه وحدت و امنیت بوجود می‌آید و هرجا امنیت نباشد، مشکلات بر کشور حکم فرما می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله وحدت مورد توجه انقلاب اسلامی بوده است، افزود: وحدت بین مسلمانان در کشور یکی از مهم‌ترین ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس در جامعه اسلامی و در بین مسلمانان است، تصریح کرد: امت اسلامی با وحدت و عمل اثبات کرده که برای شنیدن پیام شهدا گوش شنوا دارد و بناست در همین مسیر نورانی گام بردارد.

خلیل آبادی بیان کرد: کمک به عزت اسلام و بی اثر کردن توطئه‌ های دشمنان ثمره وحدت انقلاب اسلامی است و در سایه این وحدت، دسیسه دشمنان برای امت اسلامی بی ثمر خواهد ماند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ولایتمداری را محور اصلی حفظ و تحکیم وحدت اسلامی در کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: بی تردید بین وحدت و ولایتمداری پیوند و رابطه مستحکمی وجود دارد و قطعاً در این مسیر عزتمندانه، اقتدار ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ ها نمود پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha