سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
شیخ حسن عبد الله

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن عبدالله گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برای رسیدن به اهداف خود در طول جنگ‌ها از طریق ویرانی و نسل‌کشی و جنایاتی که در غزه و لبنان رخ می‌دهد، حرکت می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل، در استقبال از هیئتی از اتحادیه انجمن های ملّی صور و تعدادی از رهبران معنوی و مدنی در الفتوای جعفری صور گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برای رسیدن به اهداف خود در طول جنگ‌ها از طریق کشتار، ویرانی و نسل‌کشی و جنایاتی که در غزه و لبنان رخ می‌دهد، تلاش می کند و جهان و کشورهایی که مدعی تمدن هستند و از حقوق بشر صحبت می‌کنند نظاره گر این جنایت ها هستند.

وی افزود: در خصوص حملات رژیم اسرائیل به لبنان، ما خواستار اجرای قطعنامه بین المللی ۱۷۰۱ هستیم که لبنان را در برابر حملات دشمن اسرائیل مصون می دارد، زیرا رژیم اسرائیل از زمان تصویب این قطعنامه، با تعرض به لبنان، آن را نقض می کند، اما متاسفانه اکثر کشورهای غربی فقط تصویری از صحنه آخر را می بینند.

شیخ عبد الله در پایان تصریح کرد: درگیری با رژیم غاصب صهیونیستی تا زمانی ادامه خواهد داشت که اسرائیل به افکار عمومی جهانی پاسخ ندهد و راهکارهای ارائه شده از سوی کشورهای عربی و اسلامی را اجرا نکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha