چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر / اقامه نماز بر پیکر آیت الله طه‌محمدی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه حضور پر شور مردم در این مراسم، به معنای قدردانی از این عالم است، گفت: امیدواریم خداوند بهترین پاداش‌ها را در مقابل این مجاهدت‌ها به امام جمعه فقید همدان عطا فرماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در مراسم تشییع مرحوم آیت الله طه‌محمدی، با تقدیر از حضور پرشور مردم در این مراسم، اظهار داشت: مردم این استان خدمات و مجاهدت‌های آیت‌الله طه‌محمدی را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم استان در تمامی این سال‌ها از خطبه‌های امام جمعه فقید همدان استفاده کردند، گفت: تلاش در عرصه‌های مختلف، انجام فعالیت‌های علمی و اجتماعی و در کنار مردم بودن، از ویژگی‌های مرحوم آیت الله طه‌محمدی بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه حضور پر شور مردم در این مراسم، به معنای قدردانی از این عالم است، یادآور شد: امیدواریم خداوند بهترین پاداش‌ها را در مقابل این مجاهدت‌ها به امام جمعه فقید همدان عطا فرماید.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طه‌محمدی در عرصه‌ فعالیت‌های پیش از انقلاب نیز حضوری جدی داشت، ابراز کرد: این عالم، تمام عمر خود را صرف تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود، خاطرنشان کرد: منش و اخلاق مرحوم آیت الله طه‌محمدی و آیت الله موسوی اصفهانی در ایام برگزاری انتخابات خبرگان رهبری می‌تواند الگویی برای برگزاری انتخابات‌های دیگر باشد.

وی با تأکید بر اینکه کسی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد مسئولیت بگیرد باید اخلاق محور باشد و برای خدا وارد میدان شود، گفت: مرحوم آیت الله طه‌محمدی در انتخابات اخیر به آیت الله موسوی و بنده رأی دادند و این عظمت اخلاقی این عالم دینی را نشان می‌دهد.

امام جمعه همدان، تصریح کرد: از زمانی که در همدان مشغول فعالیت شدم، آیت الله طه‌محمدی بارها صادقانه تجربیات خود را در اختیار بنده قرار می‌داد.

وی با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت الله طه‌محمدی، اظهار کرد: امام جمعه فقید همدان به معنای واقعی کلمه به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب متعهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha