چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر / اقامه نماز بر پیکر آیت الله طه‌محمدی

حوزه / حجت الاسلام طه‌محمدی گفت: بی‌تردید حضور ارزشمند مردم پیش از اینکه تکریم آیت الله طه‌محمدی باشد، نشانه‌ای آشکاری از عمق اعتقاد، اعتماد و انس مردم با روحانیت اصیل و مردمی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعظیم جایگاه رفیع علم و فقاهت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام حسن طه‌محمدی فرزند آیت الله طه‌محمدی امروز در مراسم تشییع و تدفین امام جمعه فقید همدان، با تقدیر از حضور پرشور مردم سراسر استان در مراسم‌های مختلفی که به این مناسبت برگزار شده، اظهار داشت: بنده خود را در برابر این شکوه قدرشناسی و محبت مردم نسبت به پدرم که با افتخار خود را خادم شما می‌دانست، بسیار ناچیز می‌دانم اما بر حسب وظیفه و به نیابت از خانواده طه‌محمدی از این تکریم شایسته‌ای که از یکی از خادم خود و سرباز انقلاب اسلامی به جا آورده‌اید، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بی‌تردید این حضور ارزشمند پیش از اینکه تکریم آیت الله طه‌محمدی باشد، نشانه‌ای آشکاری از عمق اعتقاد، اعتماد و انس مردم با روحانیت اصیل و مردمی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعظیم جایگاه رفیع علم و فقاهت است.

این استاد حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: خواسته قلبی خانواده‌ طه‌محمدی برای تدفین این عالم خدوم در شهر مقدس قم بود که با کثرت درخواست‌های مردم همدان، هئیت‌های مذهبی و امر مطاع نماینده ولی فقیه در استان و پیشنهاد استاندار، در نهایت در گلزار شهدای همدان این امر محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: به نوبه خود از تاخیر به وجود آمده به دلیل هماهنگی‌های لازم در برگزاری مراسم‌های مختلف در شهرهای قم، فامنین، نهران و همدان، از شما مردم عذرخواهی می‌کنم.

فرزند آیت الله طه‌محمدی، تأکید کرد: بر من واجب است تا از نماینده ولی فقیه در استان همدان که چه در دوران کسالت و چه در ایام ارتحال، برادرانه در کنار خانواده ما به عنوان تسلی بخش حضور داشت، تشکر کنم.

وی با تقدیر از همراهی‌های استاندار همدان، یادآور شد: باید از مدیر حوزه علمیه استان، همه روحانیون و طلاب، مسئولان، سپاه پاسداران، تشکل‌های مردمی و هیئت‌های حسینی و اقشار مختلف مردم که در این ایام ابراز همدردی کردند، تشکر کنم.

حجت الاسلام طه‌محمدی در پایان اظهار کرد: از مردم همدان می‌خواهم تا امشب نماز شب اول قبر را به نام "غیاث الدین ابن عباس علی" به آیت الله طه‌محمدی هدیه دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha