چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
محمد حسنی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش سراسری مسئولان روابط عمومی ارتش گفت: روابط عمومی‌ها به منزله یک آئینه قدنما هستند که همه واقعیت‌های آن سازمان متبوع در این آئینه نمایان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین همایش سراسری مسئولان روابط عمومی ارتش که در مرکز همایش کوثر این سازمان برگزار شد، گفت: اگر روابط عمومی خوب عمل کند، وجهه و شخصیت سازمان خوب معرفی می‌شود. روابط عمومی‌ها باید همه توان خود را به کار گیرند تا سازمان خود را به نحو احسن معرفی کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه روابط عمومی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هرسازمانی هستند، تصریح کرد: کارکنان روابط عمومی با رصد دقیق تحولات جامعه به عنوان مشاوری امین در حوزه رسانه فرماندهان را یاری می‌دهند تا بهترین عملکرد را در معرفی و انتشار اخبار عملکرد و توانمندی‌های نیرو در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته باشند.

وی بابیان اینکه امروز روابط عمومی در ارتش از جایگاه بالایی برخوردار است، افزود: این جایگاه در طول زمان بدست آمده و عزیزانی پرشماری چون شهید آیت الله آل هاشم و سایر پیشکسوتان روابط عمومی در ساختن این جایگاه نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با بیان اینکه روابط عمومی ها نقشی سازنده در پویایی و بالندگی آن سازمان دارند، گفت: روابط عمومی‌ها به منزله یک آئینه قدنما هستند که همه واقعیت‌های آن سازمان متبوع در این آئینه نمایان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha