شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
رشت

حوزه/ فرماندار رشت بر لزوم درک اهمیت روز افزون روابط عمومی و بحث اطلاع رسانی در دنیای امروز از سوی مدیران نهادها و ارگان ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، کیا عاشوری طی سخنانی در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر دستگاه های شهرستان رشت با اشاره به اهمیت درک نقش و تأثیرگذاری روابط عمومی در دنیای امروز، اظهار داشت: امروز دنیا در قالب مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نقش روابط عمومی را در جنگ تمدن‌ها و باورها ایفا می‌کند و در سطح کلان امروز در قرن ۲۱ که پیشرفت به دقیقه نمی‌رسد و ابزار و امکانات تعیین کننده اتفاقات در جوامع هستند، به نوعی دشمن از این ابزار برای مدیریت ادراک اجتماعی استفاده می‌کند.

وی افزود: روابط عمومی به عنوان یک هنر مطرح است و فعالین این حوزه هنرمندانه به انتقال اطلاعات می‌پردازند، در ارائه عملکرد ادارات اگر به خوبی عمل کنیم، منجر به تقویت نظام می‌شویم و عملکرد خوب نظام هم سبب بالندگی، اقتدار ملی و شکوفایی می‌شود.

فرماندار رشت همچنین با اشاره به این که روابط عمومی قلب تپنده و پیشانی هر اداره و ارگان به شمار می رود، افزود: مدیرانی که حوزه روابط عمومی را جدی می‌گیرند در عملکردها هم موفق تر هستند، برخی ادارات عملکرد موفقی دارند اما چون روابط عمومی فعالی ندارند، عملکردشان به شکل مناسب دیده نمی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران ادارات توجه به حوزه روابط عمومی است، خاطرنشان کرد: ارتباط مدیر و روابط عمومی باید دوسویه باشد، قطعاً مدیری که بتواند روابط عمومی شایسته‌ای منصوب کند، موفق‌تر عمل خواهد کرد.

عاشوری با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در عرصه های مختلف گفت: ثبات اقتصادی، گسترش روابط بین المللی، احیای صنایع راکد، ارتقای رتبه بندی فرهنگیان، اقتدار ملی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در طول مدت دو سال و ۱۰ ماه خدمت بوده است، حتی ساماندهی سایت زباله سراوان و احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از جمله توفیقات سفر اول شهید جمهور به استان بود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ابراز داشت: انتخابات معیار سنجش سیاست‌های استکبار جهانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، هرچقدر حضور ما مسنجم تر و با عظمت تر باشد، استکبار عقب نشینی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha